• 瀏覽: 20,568
  • 回覆: 105
  • 分享: 7
引用:
原帖由 豬肉在前 於 2021-10-22 10:44 AM 發表
我同女朋友拍左拖就黎6年,大家都開始邁向30歲既關卡
女朋友都開始受到身邊朋友同親戚既影響開始做啲行為出黎想逼婚
可能因為細個我就係單親家庭長大,所以覺得婚姻呢樣野好冇保障,結左婚都可以離婚,結左婚都唔代表其中一方唔會出軌…
我都有曾經同女朋友講過我唔係咁想結婚既原因,佢當時都好諒解我,覺得順其自然只要大家都愛大家既話結唔結婚都冇所謂

不過最近女朋友開始會間唔中就send啲朋友既婚紗相 ...
我諗你地1人行1步,你女朋友可能諗下,有冇結婚而外的方式,都可以令佢有安全感。


明白你因為 父母離婚, 令你對婚姻有戒心,我諗如果你打算同呢位女朋友(或者將來同其他人)建立長久關係, 可能你真係諗下,去做 一啲 個人成長嘅 社工 輔導, 睇下會唔會令 自己對婚姻嘅擔心, 有1啲改變。 或者有其他方法,能令你增加對親密伴侶的信心。 
唔知你父母在你幾歲時離婚,可能有啲小問題,1直在你內心冇處理,可以的話咪搞搞佢,或者當check 下有冇。


有啲 社工嘅小組, 我有見過 一啲夫妻,結咗婚二三十年都仲可以 關係keep得唔錯。 當然係佔少數。
 我自己覺得主要係 現代人冇乜技巧去維繫一個長久關係。
自己都 結過兩次婚,現在 關係唔錯
希望你地搵到啱你地的方法



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]