• 瀏覽: 21,923
  • 回覆: 81
  • 分享: 3
引用:
原帖由 歐洲的青魚 於 2021-10-20 04:00 PM 發表

你可以退黨喎!乜黑社會呀?唔退得㗎?
問題係你地滅得到中共咩?

根據歷史嘅經驗,中國嘅大朝代,短命嘅就二代而亡,比如秦朝、隋朝。如果二代唔亡,則通常都會延續兩三百年,比如漢唐明清呢幾朝。本朝二代未亡,所以根據歷史經驗中共政權都會延續兩三百年。

所以根本冇退唔退黨嘅問題,而係黃絲著唔著草嘅問題,因爲你哋嘅孫輩都睇唔到中共滅亡。你哋如果唔著草,呢世人就注定在鬰悶痛苦之中被中共統治。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 歐洲的青魚 於 2021-10-20 05:47 PM 發表

宜家係人都知,入咗黨,三代人不得移民!
任何人都可以組黨,只要你個黨,容許其他黨存在,不做邪惡欺詐之事,根本無人要你亡,無人會理你!

仲有,黨亡了,有乜所謂!
最緊要人民偶象,心中紅太陽,神仙再世,全宇宙救世主習爺爺千秋萬代,仙福永享,統一宇宙⋯⋯

你認為黨大得過習爺爺咩?
係黃絲呢啲喪家之犬先至會屁顛屁顛走去做二等公民啫,我哋堂堂炎黃子孫欣逢中華文明偉大復興嘅黃金盛世,係唔會去嗰啲地方嘅。

你哋固然發夢想中共即刻亡黨啦,不過發吓夢就好喇,千祈唔好當真。章家敦嗰條友都咒咗廿幾年啦,點知越咒中國越嚟越好,搞到佢而家出來都俾人笑到面黃,真係應咗中國嘅一句古語:“仰面唾天,自污其面”。



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 歐洲的青魚 於 2021-10-21 06:21 AM 發表

慢慢周走去加拿大做二等公民,大把裸官送老婆小三仔女去外國做二等公民!
堂堂炎黃子孫,信奉紅毛鬼馬克斯主義,拜俄共,在江西成立中華蘇維埃共和國,見到俄佬立即屁顛屁顛的去添人家的鞋!送了中國的東海(即海參威)都不夠,還要將本來屬於中國的庫頁島,都送給俄羅斯!喪權辱國!民族偉大復興到乜土地都送俄羅鬼!

咁黃金盛世,就先收返東海返來!連東海都收唔返,人唔笑,狗都笑!

以後中國人不要祝人福如東海啦!祝 ...
呵呵,果然忠心啊,雖然喪咗家,依然一心向著主子。口口聲聲海參葳庫頁島,絶口唔提台灣琉球。想本朝爲咗海參葳庫頁島同俄羅斯大打出手甚至打核戰?可惜本朝係唔會讓你哋得逞嘅,本朝一定唔會上呢種惡當。

本朝梗係要先統一台灣、再收回琉球。然後將你主子亞米粒間烏合之眾國嘅軍事勢力一腳踢出亞洲、在金融上打垮美元金融霸權。天下苦米久矣,中國衹有做到上述呢幾項,造福世界各國人民,先至係不世之功。與海參葳庫頁島相比,有啲理性嘅人都知道孰大孰小,孰輕孰重,一目了然。衹有喪心病狂之徒,先至會將海參葳庫頁島睇得比天仲大。

[ 本帖最後由 cnfr 於 2021-10-21 09:38 AM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]