• 瀏覽: 5,838
  • 回覆: 4
  • 分享: 2


早兩星期李家超帶隊上深圳開會,開完會番來就拆水馬。
其實防疫要求香港早已做到足,反之澳門恢復通關以來幾次出現確診都只係封一陣,廣東省以防疫為由維持香港隔離政策已經不合理由。
唯一可以睇到的是香港的國安情況,有具體而且實際的效果,多個反中組織已經解散,基本上只剩記協。
議會宣誓DQ黃人已經接近尾聲,警方同國安局亦步亦趨全力輯捕疑犯。

仲講話個App乜乜乜,其實都係借口,技術問題澳門都可以解決,香港點可能解決唔到?
而家安心出行要追蹤行蹤,資訊要互聯互通,私隱問題?
香港人日日手機幾十個Apps自動追蹤定位自己都唔知,講保障私隱真係得啖笑。

講到尾,成件事主要係國安問題,否則亦唔會係李家超突圍,由警察升遷保安局再做政務司司長。
通關要靠李家超,功亦都要由佢領,鋪路佢將來做特首。
因為警察同資本家最少利益瓜葛,任命官員亦不會偏向資本家。
將來中央要同吸血鬼開戰,無佢同佢的班子絕對搞唔掂。

其實App一早已經寫好曬,香港亂局亦已平定,只係差在中央決定春運前定後通關,預計先批商業同學童,再逐步開放至全港市民。
春運前通關,大家喜氣洋洋盡收民心。
春運後通關,有利疫情防控更加安全。
今年農曆新年同北京冬奧同期,中央同香港政府當然希望可以在冬奧前通關。
借奧運熱潮同北京環球影城製造一片歌舞昇平,再下一城收攏香港民心。

總而言之,放監高潮位就在明天農曆新年。
李家超主導通關事宜,林鄭則主力倡導土地同房屋供應。
完全按照中央意旨大刀闊斧進行二次回歸的改革。

現在中聯辦對上,是中央港澳工作領導小組。
組長韓正,習近平手底下六位政治局常委之一,作風極為強悍,擔任上海市委期間曾直接表示:「對作風之弊、行為之垢,我們必須來一次大排查、大檢查、大掃除。」。
副組長夏寶龍,屬國務院對港澳事務老大,習近平於浙江省委書記是的第一副手,作風和效率硬淨。
中聯辦主任駱惠寧雖已屆退休之齡,但執行力極高,擅長重建政府架構(災後重建,打貪反腐),身經百戰,作風強悍,有魄力,上任不足2年已經4次落區,嚇到香港的高官同議員亦紛紛勤力起來。

預計三四年後,財閥在議會和選委會的手影和傀儡全數肅清,夏寶龍和駱惠寧亦年屆70,將會功成身退。
他們可以全無顧慮,打仕途上最壯烈一仗,完美收官,亦是李家超鐵桿班底上場之時。

[ 本帖最後由 華爾街之狼 於 2021-10-10 10:16 PM 編輯 ]



某記仲話呢個月底通關添....係人都知無乜可能啦.....


澳門都唔得,香港得?唔好玩啦.....


廣交會下個星期殺到,廣東省衛健委一定唔會理港澳通關的訴求,一定會求穩.....


連許樹昌都話相信要兩三個月時間...今次我信佢多過某記啦......某記有點走火入魔了...



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
好!


[隱藏]
勢在必行


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]