• 瀏覽: 7,402
  • 回覆: 5
香港只要和內地通到關,經濟便會有起色,不用靠外國。宜家是外國需要中國多於中國需要外國。


不過這些行西方式制度的國家,即使封關封城,每日確診數也永不會去到單位數。


香港和內地同胞應該一起杯葛去這些地方旅遊。


中國大陸目前措施行之有效!


[隱藏]
要與內地通關,大家將目標放在健康碼。

林鄭可能睇到此貼,突出新招,要取消大部分豁免檢疫進入香港的群組,緊急必要性以及與香港運作相關的行業就可以繼續獲豁免,例如跨境貨車司機。加強外防輸入,方向正確。

外防輸入係真正從源頭防疫,比健康碼出事後的追縱防疫更重要。就像澳門那樣,可以通關係因為澳門外防輸入做得好,而澳門健康碼亦根本冇追縱功能。當澳門一有新疫情,通關亦即時被叫停,內地根本冇因為澳門的健康碼或全民檢測而讓澳門繼續通關。

要通關,就要冇本土確疹,要冇本土確疹,就要做好外防輸入,健康碼或全民檢測對防止本土確疹由冇到有係冇幫助。

希望內地對香港及澳門能一視同仁。



引用:
原帖由 heyworld 於 2021-10-26 05:58 PM 發表
中國大陸目前措施行之有效!
其實都冇去外地旅行接近兩年,咪又係咁。以後根本冇需要再去外地,尤其對中國不友善的國家旅遊。國內遊已經好足夠。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]