• 瀏覽: 1,099
  • 回覆: 4
  • 分享: 1
tbb慌張西望有關露台環節包藏禍心,誤導害人!

其實我記得2000年左右開始d所謂豪宅私樓已經係咁

發展商希望外觀睇落去唔好咁核突,又晾衫又花盆又鐵通又盛,話咁樣個賣相唔好喎,影響潛在買家嘅觀感喎

雖然一定有好多人覺得唔同意或者唔合理,但發展商賣樓比第一手買家或賣樓花個陣就會寫明係大廈公契度,而重要條文亦會列係售樓書度,買家簽買賣合約時,就必定要簽埋份同意書表示同意遵守大廈公契裡面嘅權利同責任,如果唔明可以解到你明,但如果唔同意就可以唔簽,買賣就告吹,呢個係契約精神,縱然每個買家都有唔同意見,但講左比買家聽而買家選擇左買就要接受同遵守,否則個個認為自己有需要乜乜物物,個個有唔同理由唔跟,咁就會亂晒龍,亦對其他願意遵守公契條文嘅業主唔公平

雖然每個屋苑嘅物業管理公司巡查有鬆有緊,但若然發現有人做出違反大廈公契嘅行為,係有權向違規人仕發出警告,而警告無效即可透過法律訴訟向違規業主提告嘅。而物業管理公司係受屋苑嘅業主立案法團委託,佢地係有責任巡查及管理屋苑住戶有無進行違反大廈公契嘅行為,並要求各業戶遵守返,否則佢地係有權係業主立案法團授意下向違規業戶提告,而所涉及訟費由法團基金支付(錢就係所有業主管理費中抽取部份儲埋一筆,當中部份開支要嚟打官司,一部份日常維修管理呀,物業管理公司職員同保安呀,外判清潔承辦商d姐姐出糧呀咁)。

無論發展商你認為佢合唔合理,間樓賣得貴唔貴又或者管理質素好唔好都好,白紙黑字嘅大廈公契同買賣條款,買個陣簽字同意遵守就必須遵守,呢個係契約精神,唔中意可以唔買,但不能用個人意願推翻規舉,同樣地大廈公契亦有好多條款保障各業主係其他方面嘅應有權利,呢度就唔一一列出。大廈公契目的就係為每個業主享有嘅權利同責任劃清界線,避免無謂爭拗。

而Tbb個慌張西望個苦主明顯係講緊大話,話唔知有大廈公契呢回事,一陣間又話無人同佢解釋,前言不對後語含糊多籍口,仲講到成件事好唔合理咁,仲話物業管理公司用業主立案法團嘅錢去告佢,好似將仇恨同時投射落物業管理公司同業主立案法團咁,內行人會覺得佢係刻意為之,外行人會聽落覺得佢頭頭是道而同情佢,但佢刻意迴避左明買明賣,佢當初係簽左大廈公契同意書嘅,而大廈公契正如節目個律師所言,等於國家憲法咁重要,有法律效力係必須遵守嘅

而Tbb慌張西望d黃屍主持人,唔知真係唔識定有心誤導,不停咁問其他住戶,甚至街坊路人係咪好唔合理幾唔公平,想將怨氣引落業主立案法團度,不知就裡者聽完個描述就梗係覺得個業主係苦主,其實咁樣做係故意潛移默化鼓吹香港人無視契約精神,規舉唔重要,我有我認為合理嘅理由就得,人地要求你跟規矩就係唔啱。而類似今集呢個節目嘅後果就係提升每個私人屋苑業戶對業主立案法團嘅不滿同民怨,呢個其實亦係黃屍界嘅目的,因為過往香港大部份私人屋苑嘅業主立案法團都傾向於支持傳統建制派區議員同埋該地區嘅民生建設工作,黃營嘅人係黑暴事件裡面對於私人屋苑容許警察入內執法搜捕暴徒,緝拿疑犯等怨恨極深,對物業管理公司和業主立案法團兩方面配合警方要求非常咬牙切齒;但物業管理公司由業主立案法團聘請,而法團又是由各業主投票選出,要將法團和物業管理公司踢走,改由黃營業主取代法團,另聘管理公司需要各業主投票。所以他們配合慌張西望d黃主持不斷借題發揮,制造不滿,沒有找上傳媒的黃業主,就借維修工程資金問題,其他清潔,保安質素問題,總之無理取鬧,小事化大,各種歪理陰謀論抹黑現屆法團,擺街站唱衰,恐嚇親藍營業戶,恐嚇現屆法團成員,有d就好似今集節目咁扮苦主搏同情,搵黃媒宣傳。有d就成立所謂「屋苑關注組」,假扮監察現屆法團專和法團對著幹,務求引致該私人屋苑變天,儲夠黃業主召開居民大會投票踢走現屆法團大換血,之後換埋管理公司,成個屋苑淪陷後可以肆無忌憚係屋苑範圍搞講座,播毒歌,貼流膿牆播毒,因為黃法團惡晒,其他正常業主根本無法抗衡,有口難言,又因為私人地方,警方行動處處受阻撓拖延,當有黑暴人士藏匿,佢地可以指示物業管理公司採不合作或各種拖慢行為阻差辦工,當警方懷疑屋苑窩藏罪犯,佢地可以百般阻撓警方入內追查或事前通水。再者屋苑的各項保養維修工程,他們可以通水自己黃營承辦商中標,暗中謀取暴利去養佢地黃色經濟圈,將來區議會選舉時又可發動自己屋苑黃居民採取各種不合作態度和手段去干擾

慌張西望呢個節目惡毒無比,係所謂為民請命嘅虛假包裝下,利用所謂苦主搏同情去牽動民怨及反正常業主立案法團,反政府,反規舉意識,意圖達致化整為零,黃色勢力滲透各大私人屋苑的效果。黃媒報導祇係冰山一角。實際上全港黑暴事件後大部份私人屋苑皆已淪陷,幾乎每個私人屋苑黃屍皆以「屋苑關注組」為名暗中勾結屋苑外政治勢力成功變天。

大家不要再被此類假公義新聞資訊節目誤導洗腦,亦要警惕防止此類事件發生,因為若有一天閣下所居住的屋苑被此等勢力佔據,各種騷擾打壓不同政見人士的手段將會接踵而來,即使報警也可能受到百般阻撓或故意拖延,有細路的家庭可能更苦不堪言,每天被強逼睇文宣播顏色革命洗腦帶,聽毒歌塗毒心智,政治帶入屋苑將禍及各位及其家人,切記!



慌張西望從來無講過自己係新聞節目

呢類節目有個正式名稱,叫‘雜誌式節目’,即係同八卦雜誌一樣係講是非,賣廣告,何必太認真



規矩係用來打破嘅

屋內晾衫,自己俾錢裝部抽濕機,就ok啦!硬係話“發展商冇提供”,呢個就係佢將啲衫晾出露台違反大廈公契嘅理由!



慌張西望祗係一個睇肉節目,但近來好似出咗女主播限奶令


[隱藏]
垃圾節目,叫志偉執咗佢啦


主題標籤 #區議會
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]