• 瀏覽: 1,107
  • 回覆: 4
【本報綜合報道】台灣去年軍隊後備兵人數偏低,恐影響戰力。台灣的國防部昨日宣布重大改革政策,自今年起,將把軍人退伍後可重新召集入伍的期限,由8年延長至12年,令軍方後備部隊增加約3,000名軍、士官兵力......

全部圖文︰https://orientaldaily.on.cc/cnt/ ... 0204/00178_003.html

台灣推行改革,使後備部隊兵力增加三千人。但對岸中國大陸有十四億人,台灣增加三千後備兵力,面對十四億人又有多大作為呢?我就看不出有何作為。



意義不大,做做樣子而已


從台灣啲體量來睇,無論推行何種改革,都無法硬撼世界第一陸軍。台海和平啲基礎衹能靠談判,用武力拒統啲作為係死路。


引用:
原帖由 明日平平美人 於 2021-3-10 12:23 PM 發表
從台灣啲體量來睇,無論推行何種改革,都無法硬撼世界第一陸軍。台海和平啲基礎衹能靠談判,用武力拒統啲作為係死路。
台蛙聰明的,就要趕快的談和平統一的條件,時間越拖,能得到的好處越少。
香港眼見的前車之鑑,2014年中央給予8.31方案的普選,港人貪心不足竟然不要,
7年后的今天,啥都沒有了。



[隱藏]
做樣啫,問題唔喺延長後備軍人召回嗰度。而系台軍訓練不足,毫無實際槍械操作能力上。正規軍訓練時都經常出狀況,何況冇乜訓練嘅後備軍人?

[ 本帖最後由 一個局外人 於 2021-3-11 11:17 AM 編輯 ]



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]