• 瀏覽: 623
  • 回覆: 2
2019年後,黃絲挑戰中央底線,加速中央對港的實際控制;為香港立國安法,增設國安人員在港。而內地媒體積極批評香港政事,諸如批評香港法庭給予黎智英保釋、特區抗疫的不足、教育局長之無能,乃至批評考評局試題。

港府收到來自中央的鞭策,空前地加強清算反對派,如褫奪反對派立法會議員資格、拘捕反對派議員、懲罰黃教師、凍結反對派資產。又設立宣誓制度,規範公職人員和區議員。還有一改以往不願改革通識的作風,大肆改革通識教育課和規範教材,增設必修中史。將來還會修補保障內地新移民免受歧視的立法,和23條立法。

本來依照特區的能力和中央原本對港政策的作風,做齊以上政策可能要花費5年時間。但反對派加速了以上政策完成進度。多謝黃絲成功爭取以上種種!



坦白講,開頭佢地真係聚唔到人,到7.1衝入立法會之後班友真係以為不斷撐黑暴就可以令阿爺跪低,利用笨土+自決+港獨去令香港變成無皇管之地,加上台灣英英的選舉資金撐佢地之下(美國資金只係贊助果堆名人),班犯暴真係以為可以奪權.....


中央用左半年時間,先更換港澳系統,再推國安法去令呢班牛鬼蛇神收皮....


中央有傳係有中間人叫白鴿黨收手,同黑暴切割,但有說果位主席話"我控制唔到班乳鴿亂黎,佢地不受控制的..."去拒絕中央,結果中央唔駛俾面犯暴,一網打盡.....



中美關係越差
中國約會清理美英等外國代理人
道理很簡單
集合全力對付外敵
但是堡壘最容易從內部攻破
所以必須清理內部的 各種 外國勢力代理人!!



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]