• 瀏覽: 4,138
  • 回覆: 34
一班大陸五毛在打飛機……


引用:
原帖由 fb2276048d1377 於 2020-8-27 08:06 PM 發表
猜想一下毛澤東的百年計劃,前30年毛澤東自己守,可以稱防禦階段,中間40年鄧小平守20年,江澤民、胡錦濤各守10年,這一階段稱之為僵持階段。


一階最後是反攻階段,由2019到2049,這階段由習近平完成。


當然各人壽命不定,毛澤東、鄧小平都沒有按期執行,現在習近平將執政37年,如果中國2039年全面超越美國,也許習近平會提前交棒。 ...
江交棒心情愉快。



引用:
原帖由 fb2276048d1377 於 2020-8-27 06:14 PM 發表


信不信由你,反正我覺得習近平設計不出一帶一路,百年大計寫出是不難的,問題是毛的後繼人會不會執行。
中國大舉投資非洲同中亞開始,一帶一路事實上已經發生。
差在未到時機整間亞投行出黎。

至於話接班人?你太睇少中國共產黨既集體意志,根本不以個人好惡而轉移。
就算習近平出左事,一樣會有另一個風格相似既頂上。
就算李克強做總書記,佢一樣會做同樣既事。
總書記同總理關注點不同,講既野自然不同,中共一早就講得明明白白,呢樣叫做集體領導。
李克強話六億人平均收入不到一千之前,習近平唔通無講過要扶貧咩?如果乜都要習近平講晒,咁反而先係習皇朝。

改革開放開始,中央政府早就有一大班研究員去研究論證政策,根本唔可能係領導拍腦袋,地方政府亦係從上到下不斷改善中。
甚至權衡利害,好大程度上都唔係領導一個人既決定,領導又有另一班智囊。
領導發揮所長既地方,就係保證經過論證既政策可以有效執行。
絕大部份人作為打工仔都係比人管多,根本不理解去到咁高階既管理係點做,自然會有好多不切實際既幻想。

中共唔係無人幻想靠宮鬥奪權,只係諗住玩宮鬥果班咪輸到仆街要著草去外國,如果走得甩的話。
難為仲有好多反中撚用失敗者既宮鬥邏輯解讀中國政治。
中國咁多任總書記,除左趙之外,其他基本都係遵從黨既集體意志去推動中國發展
如果唔係江澤民晨早比人清算
你真係當過氣領導好有權力呀?

[ 本帖最後由 wilsonkf 於 2020-8-30 01:14 PM 編輯 ]



「...毛澤東與周恩來非常親密,他們合作無間,因為他們之沒有秘密...」
...😇



[隱藏]
髮廊宮你紅子玩咗幾十年的口水尾。玩到中國越來越強。哈


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]