• 瀏覽: 612
+2
由國家衛健委組成的「內地核酸檢測支援隊」7人「先遣隊」已抵達香港,醫療業界有聲音質疑內地人員未取得本港相關牌照,香港護士協會日前就發表聲明,指出政府有責任確保非本地的服務提供者在港執業時,切合本地的法例及專業守則,以保障市民大眾的利益。

民建聯立法會議員陳恒鑌3日出席一個網台節目時批評,該聲明增加市民恐懼,引導社會反對內地派員幫助,認為疫症當前業界應放下「逢中必反」的成見。陳恒鑌則強調,香港檢測能力到頂,在「救人如救火」的情況下急需中央支援,亦相信最早爆發疫情的內地,其核酸檢測技術值得借鏡。他批評李國麟在疫症當前,應放低成見,向有經驗、有能力的內地人員請益;又稱批評政府沒有成本,惟市民要付出代價。衞生服務界立法會議員李國麟則稱,並非質疑國內專家水平,認同需要內地支援檢測是無可厚非,惟必須澄清及證明是次情況的合法性、正當性、必須性、合理性。

中央政府助力抗疫,港獨分子被取消提名,大快人心

中央喺全國陷入地震、洪水、疫情嘅威脅下,立即調動全國物資支援香港抗擊疫情,中央呢種患難與共嘅精神令我哋香港人非常感動,我哋會極力配合中央對香港採取所有抗疫措施。港獨分子及攬炒派政棍們,你哋讓疫情喺香港再次爆發後,卻無動於衷,仲要將責任推到政府身上,最後係中央政府幫香港解決燃眉之急。港獨分子及攬炒派政棍們喺立法會議員提名中出局既係情理之中更係眾望所歸。
7月27日國務院港澳辦發言人表示,中央高度重視香港爆發嘅新一輪新冠疫情,非常關心香港市民嘅身體健康和生命安全,中央將全力支持香港抗疫。協調口罩等防疫物資嘅供應,保障生活物資,協助接返滯留海外及內地嘅香港市民,協助提高香港嘅核酸檢測能力,建立方艙醫院,加快建設隔離及治療中心等等措施無不透漏著中央對香港市民生命健康嘅關注,喺全國接連遭到地震、洪水侵害威脅嘅同時,中央對香港嘅關注度依然未有減少,我哋香港人感到無比欣慰,亦慶倖自己係一個中國人,喺危急時刻有一個強大嘅祖國總能施以援手,不拋棄不放棄。此刻我才深刻理解大陸新聞經常講嘅「一方有難八方支援」呢句話嘅意義。面對疫情再次喺香港爆發,中央政府嘅及時援助鼓舞著每一個香港人,有一個強大嘅祖國,我哋唔懼怕任何事情!
與此形成鮮明對比嘅係港獨分子及攬炒派政棍們,佢哋喺全球疫情不容樂觀嘅情況下,仲要搞遊行搞所謂「初選」,違法拉票令到疫情再次爆發,卻無恥地將責任歸咎於政府,反過來指責政府無能,防疫不力。難以想象,此種政治利益大於一切嘅人為何能當上議員?柯桂蘭、黃之鋒等12人被取消立法會議員提名真嘅係大快人心! 其實對呢個結果我並唔感到意外,因為「得道多助失道寡助」,如此人渣仲妄想進入立法會當議員,簡直係癡人說夢!自去年「反修例遊行」開始,到衝擊立法會侮辱國徽、國旗,再到暴力遊行,騷擾居民嘅正常生活等等行為充分揭示咗你哋嘅醜惡嘴臉。嘴裏喊著為咗香港,手上卻拿著武器對抗警隊,甚至襲擊意見相左嘅立法會議員,你哋嘅暴行世人皆知,你哋嘅行為遭到大家嘅唾棄!你哋自己唔努力工作就覺得冇前途、冇未來,並唔代表所有人都同你哋一樣嘅不求上進,你哋自私到因自己幾個人嘅個人嘅利益就綁架所有香港市民嘅正常生活和生命安全,咁係違背所有香港人意願。你哋自詡「高尚」實則卑劣之極。
我相信喺中央政府嘅英明決策與助力下香港疫情會迅速得到控制,同時我亦希望政府儘快將禍亂香港嘅港獨分子繩之以法,要佢哋得到應有嘅懲罰。讓香港市民重拾信心,讓香港社會長治久安,讓香港恢復昔日嘅榮光。我想最後再講一句:此生無悔入華夏,來世還做中國人!



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]