• 瀏覽: 5,530
  • 回覆: 51
+2
引用:
原帖由 lyk898 於 2020-7-24 08:49 PM 發表
一打就露底,你當共產黨傻咩,除時變第二個清朝,不如割地陪款,仲有得繼續榮華富貴,子孫又可以做高等華人,唔好咩?
唔會,喪權辱國的慈禧人才過了台嘛

花空庫房買美國的退役二手,及給美國巨額保費,仲乸貴過興建義和園,永削自己實力甘做美國隻狗日本人隻狗的

係台灣先做得出!



美國12次進入南海都被中國驅趕出來,美國智富都評了美國在對峙戰中,輸了!


中國美國大戰,只有一結果,是世界一同被毀滅,美國而家身嬌身貴,中國人打怕過捱苦日子,


想世界歸零,美國就黎啦,中國不想戰爭,但迫到埋黎就不怕開戰!



呢幾天盛傳美國要轟炸南海各島,相信驚天一戰會好快爆發!




美國亦有多國軍營被炸!



引用:
原帖由 cwilson1 於 2020-8-2 02:34 PM 發表
呢幾天盛傳美國要轟炸南海各島,相信驚天一戰會好快爆發!




美國亦有多國軍營被炸!
咁都信!



[隱藏]
日日吹中國唔打 唔反抗。又乜又乜!唔見美國佬射9距?美國佬夠撚膽射咩。多撚餘!射左就睇下邊個挨得住。講廢話行行企企就叻! 係度消耗金錢。大陸係自己屋企準備好你過來打。你就係周圍行黎行去消耗金錢。未打都輸撚左啦。


南海伏擊美國航母


美帝崛起於戰爭最終也會毀滅於戰爭


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]