• 瀏覽: 1,449
  • 回覆: 14
在去年11月25日舉行的立法會九龍西補選,由中聯辦控制、在不少屋苑免費派發的《大公報》,用頭版全版刊出陳凱欣政綱,更大字標題「欣欣向榮,靠你一票」,被質疑涉及選舉宣傳成分。

選管會上月 25 日向林鄭月娥提交 11.25 補選報告,並在網上公布報告。報告特別有一節關於「印刷傳媒的報道被指為選舉廣告」,指出有報章在投票日大篇幅報道個別候選人及其政 綱,更於部分地區免費派發,明顯是指《大公報》頭版撐陳凱欣事件。

根據《 選舉 (舞弊及非法行為 )條 例 》,「 選舉廣告」是指為促使某候選人當選或阻礙其他候選人當選的任何形式的發布,而「選舉開支」是指候選人或代表候選 人的人士,於選舉期內及前後期間,為促使候選人當選或阻礙其他候選人當選而招致的開支。選舉開支的最高限額由法例規定,若任何人未獲候選人授權為其選舉開支代理人,自行招致選舉開支, 則屬違法,可判處罰款 200,000 元及監禁 3 年。


圖片網址:
https://www.hk01.com/政情/265011/大公報-為陳凱欣催票無申報-工黨舉報指違反選舉條例

《大公報》/《龍週》明顯觸犯法例,有關負責人必須入獄以儆效尤!

[ 本帖最後由 Super1 於 2019-3-24 01:04 AM 編輯 ]



快D報警啦,响呢處講有柒用咩


夠料就報案啦
又係啲 精人出口笨人出手
你試下地下見到舊金會唔會叫人去執



引用:
原帖由 問世間 於 2019-3-24 12:48 AM 發表
快D報警啦,响呢處講有柒用咩
引用:
原帖由 隨風隨緣 於 2019-3-24 12:57 AM 發表
夠料就報案啦
又係啲 精人出口笨人出手
你試下地下見到舊金會唔會叫人去執
報咗啦



[隱藏]
留名睇結果!


要拉都拉毒果負責人先啦!


07年港島區補選爛果日報登頭版全版廣告幫陳方安生拉票,結果贏出添,咪又係乜事都冇,樓主報咗警留名等睇結果。


一定告唔入...
如果告得入
下次大公一定調轉
為李啅人催票
玩死李啅人  



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 問世間 於 2019-3-24 00:48 發表
快D報警啦,响呢處講有柒用咩
都未講掂........數!.....報警白做!



引用:
原帖由 Super1 於 2019-3-24 01:05 AM 發表




報咗啦
報咗你仲唔開post慶祝一下?唔見新聞有講喎 定又係自high咋?



睇下點


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
呢單嘢有d似本壇果個白條早前話工聯會蛇齋餅粽咁樣,比網友一反擊,就收左聲.


[隱藏]
大公文匯已經唔算係新聞報紙,只係宣傳單張。


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]