• 瀏覽: 12,041
  • 回覆: 203
  • 追帖: 1
  • 分享: 1
+7
香港人就係香港人,無得變,
而我張身份證出生日期01-07-....,一樣永遠改不到
PS. 我是在回歸前香港本地出世....

[ 本帖最後由 andrewidv 於 2018-11-14 02:34 AM 編輯 ]



引用:
原帖由 paploo 於 2018-11-13 23:19 發表


毛主席當年搞世界革命,輸出共產主義,派人派錢派武器。的確喺世界上造成唔少動盪內戰。所以後來習主席坦率公開講,"現在我們一不輸出革命....". ...
又毛主席....   你出咗世未?
你唔講8國聯軍, 中日戰爭添?


講咁日, 有邊個國家好似阿富汗, 利比亞, 伊拉克, 敘利亞, 東歐南斯拉夫分裂出黎嗰揸... 玩民主玩到國破家亡㗎?



引用:
原帖由 貓男 於 2018-11-13 07:20 PM 發表


係呀?咁中國叫過邊個國家由民主轉成獨裁呀?
又邊個獨裁國家係因爲中國所以內戰呀?

嗱,北非一揸,中東亞拉伯一揸,東歐一揸,
全部都係聽歐美講要民主結果人民個個連生存嘅權利都冇。
你又反轉舉個例子吖! ...
第一 搵一個國家 中國同所有西方國家加埋的比 梗係西方多D
來來去去都係主要講美國,咁其他呢? 挪威果D都係西方國家 有冇你講的事先

第二 個個國家都實有唔好的地方 睇你點睇,而且你講的的 中國真係冇?
西藏 蒙古又點計

民主唔敢講係最好,但民主會係相對合理,因為代表左你有選擇
你可以話民主出來的結果未必係好 ,但好唔好係點定  而且強迫而成的所謂好又真係好?

中國強大絕對同意,但差的地方都有極多,唔喜歡的試去改變,走出其他地方有咩問題

一個國家好唔好唔駛人地吹的
之前係有D post都講過
中國俾人話好的地方十有89 係經濟上的
其他呢?
但反觀而言 其他地方講好的時候 大多不單單只係經濟
又係點解呢



引用:
原帖由 貓男 於 2018-11-14 09:20 AM 發表

又毛主席....   你出咗世未?
你唔講8國聯軍, 中日戰爭添?

講咁日, 有邊個國家好似阿富汗, 利比亞, 伊拉克, 敘利亞, 東歐南斯拉夫分裂出黎嗰揸... 玩民主玩到國破家亡㗎? ...
毛主席本書仔都睇過啦。關民主乜事。淨係阿富汗,軍閥部族混戰都成千年啦。佢哋有歷史上血海深仇。



[隱藏]
引用:
原帖由 y2k2 於 2018-11-7 01:25 PM 發表
究竟係咩原因令咁多港人唔認自己係中國人?

最多也只會認同係『香港』的中國人而唔係『中國』的香港人,點解會咁?
樓主你問緊點解一班畜牲唔認自己係中國人?明明自己老豆老母都係中國人血統,就係講自己唔係中國人。你問都冇用,因為嗰d畜牲自己都唔知。重開口埋口都係到自己吊自己老母係支那西。



因為英國佬~唔明就讀多啲書啦!


引用:
原帖由 y2k2 於 2018-11-7 01:25 PM 發表
究竟係咩原因令咁多港人唔認自己係中國人?

最多也只會認同係『香港』的中國人而唔係『中國』的香港人,點解會咁?
唔認自己系中國人果D叫做走狗。
唔知香港系中國地方,果D叫白撚痴!



引用:
原帖由 haydenkayla 於 2018-11-7 02:32 PM 發表
我都會答香港人
另外外人睇中國同香港人係唔同
好耐之前我都曾經發過一個貼,關於呢樣嘢。
以下一幕未本人親眼所見
white man: are you Chinese?
HKer: uhm..eh..i..eh..am from Hong Kong.
white man: so you are Chinese.
HKer: ehhhh..uhmm

系鬼佬眼中,東亞人都冇區別,何況香港同中國...



去外國玩,就算鬼佬問你are you a Chinese ?
十個香港人有九個會特別指明自己from Hong Kong ..(怕鬼佬歧視⋯⋯)



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]