• 瀏覽: 3,860
  • 回覆: 4
  • 分享: 1
日日身聞都吊9突手.... 咁多介突手的自我分析:
1. 老X懂:
商家佬, 穩重型, 8萬5想人人有屋住, 換來香港人上街. 但而家香港人日日小上唔到車? 你想念他嗎?...
2. 香港仔:
土根sales 向上爬,打大惡,最貼地 令香港重生勃起, 最後輸左比 "貪" 字. 他貪婆仔小便宜係唔岩, 但佢比香港的是無得計, 佢又係最5理阿爺, 但香港人個個聖人上身. 對他如仇人..... 貪婆仔小便宜真是大罪了!!!!!!? 但你無貪? 我有....
3. 狼鷹:
玩政治,無料,呢條友都5G講乜7, 佢其實形象無變過, 最奇怪係選突手時, 橫睇掂睇佢奸到明顯, 當時香港人只是嘲笑人飲紅酒, 潛建, 莊小儀游水 個隻豬, 又出吊車去攪事.  其實"飲紅酒, 潛建, 莊小儀游水" 好大件事咩? 香港人突然就....唉....換來佔中.
4. 淋病
尖子,政府工,女一. 講野太有自信..... 想大攪香港,搏一搏..未知結果, 我仲消化緊佢想點, 但香港人2日後就已<先知>一樣, 香港已玻產了. 未知對錯,但希望5好1x年後又上街投訴冇得上車冇發展.... 隱約感到懂伯伯的教訓又再重現
<歷史在重演 這麼煩囂城中 沒理由相戀可以沒有暗湧>

穩重的伯伯, 香港仔, 狼人/豬年, 女尖子 => 香港人全都..

問下自
1. 你覺得什麼是香港人? (我: 自己是聖人,其他人正仆街!)
2. 你覺得你是什麼的香港人? (我: 自己是聖人,其他人正仆街!)
3. 你覺得什麼才是香港人滿意的突手? (我: 唔係人)

*** 香港人真的有"自我"分析選擇突手的能力嗎? 有"建議"的能力?

現在的香港人只跟傳媒走, 唉~~~~~



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
是。


香港冇咩香港人,多數移民過黎


[隱藏]



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]