• 瀏覽: 6,067
  • 回覆: 78
  • 追帖: 1
  • 分享: 5
+10
引用:
原帖由 透一口氣 於 2018-10-19 01:32 PM 發表
cap水cap 到咁,同打劫無分別,停日收150人咪得攞,真懷疑特首比中共用枝槍指住做!
「泛民」有份造成呀
https://www.inmediahk.net/node/1029611a
法治精神的「衛道士」們怎會不了解法院裁決一旦落實執行會帶來什麼後果,假如世上真的存在一個以「普世價值」為原則,容許任何人自由定居享受社會福利的「烏托邦」,不消多久就會支撐不住,就算167萬有所誇大也不代表數以十萬計的人口一下子湧入不會對現有秩序造成衝擊。只不過事件為「泛民」提供了一個向北京作政治報復的契機,這就是大部份「民主人士」除了口頭批判之外就沒有以不妥協的行動維護信仰的原因,更遑論挺身而出捍衛「窮親戚」們的法定權利。
雖然不能完全諉過「泛民」在居留權爭議事件中藉機「抽水」,但他們把法官的判斷奉為「金科玉律」,將「法治精神」詮釋為既有法律條文不得變更,加上虛偽地利用人道精神借題發揮,為社會營造了一種病態氣氛。當年如果有人對法官意見表示異議就會被「民主人士」當作法盲、反人道主義者看待,這種環境與「雙非」問題的衍生及惡化存在不可分割的關係。



引用:
原帖由 Psyco 於 2018-10-18 09:10 AM 發表



想話推卸落泛民到?  難道你想指2001年,係民建聯既李惠鯨化妝假扮公民黨既李志喜,出庭幫雙非鼻祖莊豐源告香港入境處,去搞出單雙非居港權?

難道你又想講,喺2013年,係民建聯既周浩鼎 僑妝假扮民主黨既蔡耀昌,去幫新移民告鳩香港福利處,搞出新移民入境既享全額現金綜援及公屋福利?

咁你就數吓民建聯打過咩官司棟鳩香港,我哋睇住你數,數喇.  

過 ...
資料詳盡,好



引用:
原帖由 Psyco 於 2018-10-18 07:05 PM 發表



傻仔,你好吹唔吹,去吹天水圍,你曉唔曉天水圍塊地前身係咩地方嚟?

天水圍核心地塊前身係一個內灣泥灘,每逢潮夕水漲都會掩沒於海平面以下,所以無原居民喺天水圍塊地上建屋,該區最近既宗氏村落都喺圍繞現今天水圍城市建築群外圍.

當年港英政府就係睇中天水圍核心地塊無原居民業權,所以喺該處拍板發展天水圍新市鎮. 當年因為天水圍地係泥灘沼澤地,所以港英政府要用躉船挖走巨量海泥,呢啲海泥都被傾倒去青洲與 ...
師兄好野



引用:
原帖由 透一口氣 於 2018-10-19 01:57 PM 發表
香港就黎比大陸渣乾渣淨,就黎骨都見唔到
陳佐洱當年有句話



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]