• 瀏覽: 35,665
  • 回覆: 271
  • 追帖: 6
  • 分享: 6
+12
傻啦!加關稅根本對中國影響不大!在美國消費者眼中,十蚊人仔一對拖鞋(二美元唔使)加稅加到十二點五元(都係唔使二美元,分別會大嗎?
再者美國佬加稅,是加佢自已國民既稅,總之中國出口,十蚊收足十蚊就得啦!

所以中國根本唔使加大入口美國貨!因為中國人根本唔鐘意用美國又貴又不適合中國人既野!

由佢加稅囉!佢地自已國民受,好快佢d國民就會反呢個傻佬,踢佢落台
民主就係咁垃圾



引用:
原帖由 洋奴末日 於 2018-10-12 01:13 AM 發表
美媒:中國為什麼還不投降

昨天,外媒的兩篇文章談到了美國副總統彭斯發表的講話以及美針對中國的“毒丸”條款,其中一位《洛杉磯時報》文章的作者分析了中國拒絕對美國投降的原因。


美國《洛杉磯時報》10月9日文章,原題:特朗普與中國的貿易戰無關貿易,而是為全球權力。美國沒有贏

副總統彭斯近日指責北京使用關稅、配額、貨幣操縱、知識產權、產業補貼等獲取對美龐大貿易順差,還稱北京試圖誘使美 ...
阿侵為什麼還未下台?



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]