• 瀏覽: 9,267
  • 回覆: 42
  • 分享: 1
+9
引用:
原帖由 塵上塵 於 2018-8-16 11:54 PM 發表



現在己年青化,點解唔喺佢啲門生?
不如你講佢重有邊位門生,可以擔此重任,冇收過內地水。



引用:
原帖由 班納沒恨 於 2018-10-31 06:40 PM 發表
支持民主派,不投李卓人。
你呃人同佢老婆及小姨鄧X傻先後於職X盟位居要職,全職X盟刀知,最X街由你氏宗親經手d賬目,有高達數以百萬計的經費可以因人為疏忽而不知所終,皆因職X盟的財務報告從不公佈,外人無從監察,會員亦無從追究會費為何不翼而飛!!!

選舉參選人你呃人的品格操守都是選民所關注。你呃人的政治人格在政壇早已有口皆批陰濕自私正x街!

你呃人都想過個“肥年”,你氏宗親也不例外,按照黨內“穩定財務壓倒一切”的方針,能夠在黨內發表打擊異己實屬不易,雖然是輕描淡寫捐款袋住先,但也說明如果財務問題能外洩,難怪會員說現在是“你氏一家親”。



支持僞民主,請投票畀人哥


如果串咀曾麗文神奇爆冷都可能好事,玩轉立法會泛民建制兩班仆街。


[隱藏]
李卓人必勝


李卓人輸梗!65太老!做事力不從心退休享清福岩d!


引用:
原帖由 redredeapple 於 2018-11-25 12:28 PM 發表
李卓人輸梗!65太老!做事力不從心退休享清福岩d!
錯啦 睇最新票站調查,李桌人贏緊幾條街。 入夜會再告急,欣欣無得追。



抵死結果係要係屋企拉布!


真係好想教主出山,然後被再KO 一次!🤣


[隱藏]
馮檢基今時曰真是狗,狗中之狗!


祝福基哥,如做雙面人不得好死!





𠝹票可恥!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]