• 瀏覽: 830
  • 回覆: 2
浸會大學普通話豁免試風波持續,有學生更因此須暫時停學。《港呢啲》深入校園,聽聽浸大同學們對此有何看法!

「這是小孩子的情緒呀!」,有內地生以一口流利的普通話,怒轟同學因普通話試問題而釀成風波,更反問:「全世界都在說普通話,為甚麼只有BU(浸大)的畢業生不能說普通話?」她又認為,即使涉事同學願意道歉亦於事無補,必須嚴厲處罰:「我就一句話,如果『對不起』有用的話,要警察幹甚麼?肯定要給他們一點教訓!」

至於本地學生又點睇?有人表現消極:「都要繼續讀(普通話)啦,點都要讀埋啦...咁我都冇去關注件事」;亦有同學針對涉事學生講粗口的問題:「我覺得佢哋講粗口係唔啱」。

雖然不是人人關注校內情況,但也有學生對事件的來龍去脈非常清楚,詳細地分析:「我唔會覺得因為一科畢唔到業咁緊張,而係成件事(必修普通話)本質上,一個唔公平唔合理嘅存在...點解國際生、內地生唔使考番相應嘅試?」

有人反對學校處罰過重:「學校根據嗰個學生守則10.1,提到要對學校造成持續危險先可以將佢停學,但好多人唔明白,例如陳樂行冇講粗口冇肢體碰撞,唔知點解對學校造成長期威脅。」較早前,浸大應用倫理研究中心主任羅秉祥,亦在網上撰文稱對兩名學生受到的處分感到難過。

浸大早前應學生建議增設普通話豁免測試,合格者可獲豁免修讀普通話相關課程,惟最終只有30%人測試合格獲豁免。有學生質疑校方故意為難,一度佔領語文中心及爆粗指罵教師,學生會會長劉子頎和學生陳樂行其後遭校方暫時停學。http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/ ... 0126_00822_001.html



對!讀咩書


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]