• 瀏覽: 1,970
  • 回覆: 4
其實點解咁多人對IT人都有咁既誤解?
你屋企部冷氣機壞左都唔會拎去電腦鋪整la!! 點解係公司就會搵IT同事

「Mouse無電用唔到。」、「冷氣唔夠凍。」、「幫手換光管。」這些千奇百趣的要求,對投入IT界14年的Oliver已見慣不怪,這些年來,他每日都要招呼這些爆趣員工,而最深刻的經驗莫過於有女同事向他投訴咖啡機壞了,「嗰刻我真係搞唔清楚佢同我講係因為我做IT,定係佢想同我打開話題,但部咖啡機整番好之後,嗰位女同事就無再同我講過嘢。」他形容在一般市民的觀念裏,只要一件物件是用電的,他們就會聯想到是跟「IT狗」有關。
他為分享行內辛酸史,就跟拍檔Man開設一個名為「IT.狗」的facebook專頁,Oliver坦言起初對這個稱呼始終有點反感,但慢慢認為這種自嘲其實也是樂觀的一種,而且這個稱呼隨着在網上越來越普及,觀眾已經對他們的觀感開始是「同情」多於「恥笑」了。Oliver澄清IT人真實的工作不是修理風扇,亦非換光管,他們是負責管理及營運整間公司的所有IT系統,確保所有IT系統正常運作,甚至需配合公司未來發展。大家每日上網享用的E-banking,都這班IT狗設計、管理及營運的。

其實IT人一直都為社會及經濟發展貢獻不少,要是這個年代失去了IT,就令商業活動甚至日常生活大亂,他不是為了突顯IT人很偉大,而是想表示他們絕對不應被如此剝削。最後,他更告誡大家:「你哋平時用公司電腦做啲乜,甚至上鹹網,都係喺佢哋監控範圍內。」記者聽到這裏,頓時靜默了。

製作:怪奇

https://hk.lifestyle.appledaily. ... e/20171213/20242664



我穿緊網線, 呀姐問有冇膠紙我話冇, 跟住呀姐4圍唱電燈佬冇膠紙有冇搞錯


呢個世界咩人都有 睇開啲


偶識得既IT人都係好堅既,但佢地話日常遇到的問題都係點解部機開唔到架?點解個無左個標點符號?點樣用excel呀?


[隱藏]
IT仔以後自己巴閉過冷氣佬
次次公司cut人大多由IT dept開刀
點解要做下欄野,因為大部分公司既IT都係hea做



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]