• 瀏覽: 589
  • 回覆: 3
+2
好過癮wo!!!!




雖則我屋企有好多模型、玩具封塵,但都未諗過要帶出去洗,如果我帶着1:18的模型車去到洗車店要求洗車,你估會有甚麼後果?如果拿到美國Michigan的日產技術中心呢?可能可以像這部370Z Fairlady一樣,可以洗得乾乾淨淨,亦有可能洗完之後面目全非。

為甚麼會面目全非?因為這部370Z和其他模型車不一樣,車身上的噴油是真正日產車款用的車漆。而這部小型洗車機亦並非為了玩而製造,是真正用來測試廠車漆耐用度而設的。不過相信一般情況下,都會像影片初段般,用一塊噴了色的色板作測試,在特別情況,例如拍片時,就可以用上模型車,而且還要加上特製沙石污物「Arizona test dirt」再清洗。

Source: https://hk.lifestyle.appledaily.com/lifestyle/realtime/article/20171214/57579617



真係箋鬼,車仔洗車屋都可以諗到,正喎!


第一次見.... 香港有無迷你車聚會


屋企d車車都要洗下!!~


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]