• 瀏覽: 1,815
  • 回覆: 10
+5
政Whats噏:母親打尖開刀?陳恒鑌斥抹黑

[隱藏]



                                                                                                                                                                                                                                facebook「HA Secrets」專頁昨日有匿名者爆料,指名「大西北眼鏡布議員家人」,只需3年時間就能在YCH(仁濟醫院)進行換全關節手術,較其他輪候者等候5至10年較快,而由門診至手術一直指定骨科醫生及麻醉科顧問醫生負責,與一般病人的處理方法不同,陳恒鑌隨即發表聲明,斥匿名者明顯對他作出政治抹黑,企圖誤導公眾。

該匿名爆料者指稱「大西北眼鏡布議員家人」只需3年時間便能夠安排YCH(仁濟醫院)做手術,但是同一間醫院的關節置換中心,換全關節手術起碼5至10年等到坐輪椅,仍然未能安排更換全關節,又指在大西北另一個關節置換中心,跛腳、用拐杖、坐輪椅、最基本的輪候時間為10年,輪候名單中若有人去世才會快一些。

http://hk.on.cc

至於診療過程方面,匿名爆料者指大西北眼鏡布議員家人由新症門診、手術和康復門診,一直由指定骨科醫及麻醉科顧問醫生負責,而一般病人只是由同組的醫生按分配負責。

陳恒鑌早前曾透露,其母親膝蓋退化,到荃灣仁濟醫院做手術,其家人亦是排隊輪候,排了足足3年才獲安排進行手術,而該匿名爆料者所指應是陳恒鑌母親。





其實都有人講facebook「HA Secrets」跟本就係傘得泛民在各界組成的團體, 以公民黨為主心, 再生出好多圍組織, 也覺醒乜闗注組, 見到呢D名, 大家要小心D啦。


其實點解D醫生咁無道德, 又話要保障病人私隠, 但又亂咁爆出來,
我個認為係政治目的, 邊個同醫生關係密切, 又有政治利益呢?

另外, 有品的人, 個個都知政見唔同唔緊要, 但禍妻兒, 而家搞到陳恒鑌妻兒, 仲搞埋人地高堂老母


所以話公X黨, 最無道德, 最無品, 最陰濕。














咁事實有無打尖?






冇人知真假……






陳生要發毒誓表示母親無打尖






[隱藏]
其實我相信有打尖






其實不是禍及母親,
是做福母親。






陳含賓呢個正仆街






這是別有用心人士抹黑民建聯,各位師兄毋須理會。






唔抹黑又點打擊佢
呢啲「秘密」團體全部都係🎗






[隱藏]
其實泛民建制,兩邊的政客都有僕街,工作上經常需要接觸前線政客,有些陀地政客,成日得個講字,一係就做左唔認,當然有部份就真係做事的,當中依三類政客已包含在左中右政客內,所以政客是不可信依個係事實,只不過有些人,未接觸過政客真正的一面,才會當佢地係神。






上年無人識都有份做,肯配票個個都做得。


主題標籤 #陳恒鑌
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]