• 瀏覽: 833
  • 回覆: 6
廢青時時天真以為自己有本事就唔需要國家。

1. 點解印度幾乎無金牌得主,難道印度13億人就無人有拿金牌的本事?當然不是,只可惜印度國家培養不足,你再有本事都假。

2. 點解MacDonald可以雄霸快餐市場?難道MacDonald的漢堡真的好好食?當然不是,那是美國國家的名氣幫了MacDonald。如果MacDonald是剛果公司,我睇應該無人食。

3. 點解法國電影永遠不及荷里活電影賣座?難道法國人的本事不及美國嗎?當然不是,那是市場的問題,法國不夠國力開拓法文市場,推展法文到全世界,那麼法國的電影市場就只有一點點了,無論你如何本事。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 港是港非 於 2015-8-23 09:50 PM 發表
1,個個要好似中國人學少林功夫?印度中意瑜伽唔得咩? 中國人中意金牌,印度就要中意,邊個規定?
2,法國黑松露無美國名氣幫助,一樣受世人歡迎。
3,套用你的理論,法國時裝無人識啦!



http://i.discuss.c ...
1. 美國人,非洲人,俄羅斯人都鍾意喔,好似只係印度人唔鍾意。我係唔係幫人教緊仔?
2. 黑松露如果係剛果出產會唔會甘貴?而且你用東西來比作“本事”?我真係幫人教緊仔!

3. 法國時裝的優勢正正就是法國這國家的時裝歷史和名氣。正如你是印度人做個瑜伽教師可以好發,食好多港女。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
從來都係戰略重要性

全球都是官商勾結,連一
才可起家,在資本主義遊戲有絕對優勢






引用:
原帖由 港是港非 於 2015-8-23 09:50 PM 發表 1,個個要好似中國人學少林功夫?印度中意瑜伽唔得咩? 中國人中意金牌,印度就要中意,邊個規定?2,法國黑松露無美國名氣幫助,一樣受世人歡迎。3,套用你的理論,法國時裝無人識啦!
相信果位師兄意思係 image,  國家同其產品掛勾需要 image






[按此隱藏 Google 建議的相符內容]