• 瀏覽: 324,529
  • 回覆: 993
  • 追帖: 5
  • 分享: 1
+10
引用:
原帖由 Peridot 於 10/3/2015 19:18 發表 嘥氣啦!我上左香討十年喇,跟本呢個版有晒政治方向,可能仲有政治任務! 你地幕後老闆係邊個,係人都知啦!唔好幫公司開個咁嘅post扮中立啦!http://n2.hk/d/images/r10/mobile.jpg
你繼續幻想多幾十年吧!蘋果講嘢你信到足,足到連自己親眼睇嘅都唔信!只希望唔好臨死前,還在害怕共產黨會點樣迫害自己!

共產黨殺咗你全家?比你做特首,係咪返工就只顧點害香港人?你返工只係不停想賺盡公司錢,還是想努力工作,出人頭地?

你而家啲思想,同入咗邪教無分別!當然你都可以當我係共產黨派嚟嘅五毛。但我想知,我可以影響到你啲乜?呢股「邪惡的力量」你搵唔搵到證據,還是只係覺得係就係?你覺得你可以被五毛改變思想嗎?還是你覺得五毛講嘢你無力/理據反駁?






引用:
原帖由 daircs2005 於 10/3/2015 19:27 發表 網上罵罵我網名,不介意呀除非你罵我真名字吳彥祖,我才生氣
唔怪得你近排無乜戲上映啦,原來掛住上香討






引用:
原帖由 MsKunzite 於 10/3/2015 19:55 發表
咁至可以聽番真正香港人既聲音,HK discusd至可以變番香港人既討論區
無錯!希望香港人努力做到最好,除咗機場、金融市場、維港美景、自由程度等,甚至連討論區質素都可以令自己驕傲、自豪!如果大家覺得香港值得有最好嘅民主,咁點解唔可以有一個位上最佳之一嘅討論區呢?






引用:
原帖由 daircs2005 於 11/3/2015 14:21 發表 長遠方向,網名和簽名檔進入本新聞版,也要受標簽性用語管制
可要求使用違規網名的會員,先改名,後加回一千分,未夠一千分改名的,先加一千分,一星期內不改名就扣返二千分或禁言等處理。

佢地可以「免費」改名,應能更容易達到目標。






[按此隱藏 Google 建議的相符內容]