• 瀏覽: 781
  • 回覆: 3
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
D難民都開始回國..........咁好難唔係結束喔


你想知真定假咪去雲南證實下囉,係你度問邊個有本事答你呀?或者叫某幾位網友聯絡下你d軍頭朋友問下囉


8月30日, 緬甸國家電臺當天晚間的新聞廣播稱, 果敢地區局勢“已經恢復正常


中國收留難民的南傘縣的邊境, 南傘口岸對面已經出現緬軍
8月30日,一只緬甸部隊在雲南南傘口岸緬甸一側的一棟屋頂上。


難民已經開始陸續返回. 但有果敢的中文blog稱, 緬甸政府軍官兵正在清理果敢戰場,據說主要任務是對留在果敢的男人進行清理.凡十五歲以上60歲以下的男人都要受到嚴格的審查,凡貌似當過果敢同盟軍的男人都要拘留甚至槍殺!(以上傳聞未經證實)

緬方對近日事態造成個別中國邊民傷亡深表歉意, 並允諾將依法保護在緬中國公民的合法權益.

雲南省政府已表示,目前緬甸邊民是否離境回國完全本著自願原則. 戰事造成中國公民的相關損失會幫忙維護索賠。

[ 本帖最後由 see.lookqq 於 2009-9-1 12:29 AM 編輯 ]



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]