• 瀏覽: 2,854
  • 回覆: 19


俄羅斯總統普京簽令兼併烏克蘭4個地區,美國周五(9月30日)宣布,對俄羅斯實施新制裁,將逾1,000個參與入侵烏克蘭行動的個人及公司納入制裁名單,當中包括央行行長國會議員聯合國安理會成員家屬及公司,其中900多人被列入簽證限制名單,57間公司受出口限制。                                                

白宮發表聲明稱,美國要讓俄羅斯立即付出嚴重的代價」,7大工業國集團(G7)也贊成要支持俄羅斯吞併烏克蘭領土的任何國家付出代價。拜登發聲明稱:「美國譴責俄羅斯吞併烏克蘭主權領土的虛假企圖,俄羅斯違反了國際法,踐踏了聯合國憲章,並藐視所有和平的國家。」                                                                                                
                                    
拜登又指:「美國將永遠尊重烏克蘭獲得國際承認的邊界,我們將加強烏克蘭的軍力和外交實力,包括美國本周宣布提供的11億美元(約86億港元)額外安全援助,來繼續支持烏克蘭收復領土的努力。」   

美國國務卿布林肯則稱:「美國明確地否決俄羅斯改變國際所承認烏克蘭邊界的虛假企圖。為此,美國以及盟邦和夥伴正要讓俄國立即付出嚴重代價。」
===========================================================================================

連俄羅斯央行個行長都制裁埋,oh my god!

呢場仗普京/俄羅斯已經遭受重創,國內外問題一籮籮,淨係經濟制裁都陰乾佢,遲早壓力大到爆煲。

只要睇住有冇啲不識好歹嘅國家支援、策應佢就得喇。


聯合國總部喺紐約,安理會成員家屬及公司被制裁係咪等同驅逐出境?

名單太長,未能一一貼出,見諒!

Treasury Imposes Swift and Severe Costs on Russia for Putin’s Purported Annexation of Regions of Ukraine

https://home.treasury.gov/news/press-releases/jy0981



新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/intnews/20221001/bkn-20221001000402418-1001_00992_001.html

[ 本帖最後由 hfceddie 於 2022-10-1 03:35 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 赤共 於 2022-10-1 03:34 發表
對付極權獨裁入侵魔頭,制裁已經係最輕嘅事
如果特朗普仲在任:呢啲獨裁極權曱甴老鼠見到咁做呢啲事呀
制裁到波音、空中巴士飛機都冇埋,攪到話要自主研發,使唔使彎道超車就唔知喇!

冇飛機飛都好嘅,等想逃避兵役都冇得走!

生產飛機易唔易,問問死黨架C919攪成點咪知囉,掂嘅咪幫佢買唔使自己攪嘛!分分鐘仲有折頭!

"俄羅斯入侵烏克蘭後,遭到西方國家最嚴厲制裁,兩大飛機製造商波音和空巴暫停供應零件。俄羅斯國家技術集團Rostec表示,在沒有西方支援下,俄羅斯航空業目標是2030年使用本土製造的零組件生產1000架客機,擺脫對歐美機隊的依賴。有專家打臉,2030年生產1000 架本土客機根本不可能,即使採用國外零組件也做不到,因為大部分技術都依賴外國。"




[ 本帖最後由 hfceddie 於 2022-10-1 08:21 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 hfceddie 於 2022-10-1 03:26 發表


俄羅斯總統普京簽令兼併烏克蘭4個地區,美國周五(9月30日)宣布,對俄羅斯實施新制裁,將逾1,000個參與入侵烏克蘭行動的個人及公司納入制裁名單,當中 ...
我唸普京一聽到制裁,腳都震埋
天日就馬上徹軍,交還土地,重會跪係地下認錯都似



引用:
原帖由 赤共 於 2022-10-1 03:51 發表

佢條契弟幫唔幫到佢啊?,叫契弟俾佢咪得囉
佢日日自主研發㗎啦
原來今日剛剛 C919有新聞。

不過架C919係用西方製造引擎,中國賣俾俄羅斯會即時被美國制裁!


"《金融時報》說,C919的例子還顯示了中國距離發展完全本土化的航空供應鏈有多遠。它依靠西方公司生產其最複雜的零件,包括飛機的心臟,即引擎。C919的引擎是美國通用電氣和法國賽峰集團合資的產品。"

唔係細佬我唔想幫,幫得到實幫,我春袋都俾人練住嘛!

習近平會見C919團隊代表 盼關鍵技術取得更大突破
2022年9月30日週五 下午7:54

國家主席習近平,在北京人民大會堂會見中國自行研製的C919大型客機項目團隊代表,充分肯定C919大型客機研製任務取得的階段性成就。 習近平強調,讓中國大飛機翱翔藍天,承載著國家意志、民族夢想、人民期盼,要充分發揮新型舉國體制優勢,堅持安全第一、質量第一,在關鍵核心技術攻關上取得更大突破,加快規模化和系列化發展,扎實推進製造強國建設。 C919大型客機是中國首次按照國際通行適航標準自行研製、具有自主知識產權的噴氣式幹線客機,於2007年立項,2017年首飛,在本月完成全部適航審定工作後,獲中國民用航空局頒發的型號合格證,將於今年底交付首架飛機。

https://hk.news.yahoo.com/習近平會見c919團隊代表-盼關鍵技術取得更大突破-115445419.html

[ 本帖最後由 hfceddie 於 2022-10-1 04:29 編輯 ]



引用:
原帖由 來自M78星雲的神 於 2022-10-1 03:56 發表

我唸普京一聽到制裁,腳都震埋
天日就馬上徹軍,交還土地,重會跪係地下認錯都似
點會,都影響唔到佢!



冇處可去


[隱藏]
外國錢早都俾你美國佬搶奪完 E十先話制裁 美國佬腦生係屎忽


引用:
原帖由 IE碼查詢 於 2022-10-1 08:06 發表
外國錢早都俾你美國佬搶奪完 E十先話制裁 美國佬腦生係屎忽
吓, E十先話制裁?你瞓咗幾耐?



美國佬最惡一招就是什麼制裁你美國佬夠到處制造難民搶奪人地國家資源又偷又搶


睇見講制裁俄佬航空器材真是無知當有趣,俄佬航空技術倉庫角用掃把掃出資料比美國高一籌,俄佬都有安、伊爾、圖三種機開型,當時是平衡外匯才選購歐美飛機。


引用:
原帖由 秋落 於 2022-10-1 08:11 發表
睇見講制裁俄佬航空器材真是無知當有趣,俄佬航空技術倉庫角用掃把掃出資料比美國高一籌,俄佬都有安、伊爾、圖三種機開型,當時是平衡外匯才選購歐美飛機。
等吓啦,2030年前自主研發1000架,唔知使唔使彎道超車!



[隱藏]
引用:
原帖由 hfceddie 於 2022-10-1 08:13 發表

等吓啦,2030年前自主研發1000架,唔知使唔使彎道超車!
是嗎?俄佬的客機安、伊爾、也走到現在,2030年的是新品種,吾知會吾會像波音MAX這樣反車呵!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]