• 瀏覽: 5,000
  • 回覆: 20
+2
自由黨中委會今日(10日)召開,其中一項議程為取消榮譽主席職銜。三名自由黨榮譽主席田北俊、周梁淑怡、劉健儀均表示,相關議程從未與他們商討過,對現屆領導層的決定非常不滿,宣布即時退出自由黨。

《香港01》獲得三人信件,力數現屆領導層三宗罪,包括「精心部置」通過決議、未經諮詢獨斷獨行、不重視前主席們的意見和貢獻,做法偏離自由黨傳統。

質疑「精心部置」通過取消職位田北俊直言:「作為自由黨的前主席,我對今屆黨領導的行為實在非常失望。」他提到自1993年創黨、1998年擔任主席,直至2014年卸任黨魁時,黨內領導邀請其出任榮譽主席,希望借助他的經驗協助黨的發展和參與政策討論。
不過據其理解,黨領導已取得不少中央委員的授權書,確保動議獲得通過,批評「這做法完全偏離自由黨的傳統及黨友間的互相尊重。」
周梁淑怡亦指,自由黨今日開會決議取消榮譽主席,「經各領導的精心部置,這個決定肯定通過吧!」她批評領導層處理手法,令人非常失望,無論是決定本身,或執行的方法,「都絕對稱不上有情有義!」

原文網址: 自由黨分裂︱田北俊等元老辭職信曝光 力數三宗罪:絕非有情有義 | 香港01 https://www.hk01.com/sns/article/802446



如果當年唔係差你一票二五田倒戈,
2003年就立左23條啦,
香港洗亂足十幾廿年?!
你收皮啦二五田

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/802446/自由黨分裂-田北俊等元老辭職信曝光-力數三宗罪-絕非有情有義



+-


2003年7月6日,時任自由黨主席的田北俊因與政府的意見不一致,宣布辭去行政會議成員一職,自由黨反對23條倉促立法,令政府立法工作遭遇重大挫折。



頒返個永遠25職銜俾佢囉。


田二五呢個反骨仔


[隱藏]
凹家富貴


仲有個細佬响立法會..😐(當時支持乜九獨立調查委員會查阿sir)


分唔分都唔會支持二五黨。


呢班豉油黨,淨係識搲政府著數


食碗面:反碗底


[隱藏]
太上皇退位可更多時間去遊山玩水。


事出必有因,乜嘢榮譽主席會組新黨嚟撬自己黨牆腳?


https://zh.m.wikipedia.org/zh-hk/希望聯盟_(香港政黨)



引用:
原帖由 fiogermi 於 2022-8-11 09:59 發表
呢班豉油黨,淨係識搲政府著數
買辦集團。和英美利益勾結極為緊密。



老實講句 對一個黨黎講 榮譽主席只係一個神枱位
影響力話大可以好大 但真係要唔理佢 佢就只可以廢UP 收皮
今次就係明證


比較值得留意既係 點解自由黨現任高層連呢少少面都唔俾佢地
等同將自由黨同佢地切割


個人睇法 就係自由黨近年已經被建制派邊緣化
係市民眼中 佢地係建制一員 但實際上
好多建制派既行動 自由黨已經無份參加好耐
而且佢地既發言 好多時都係企係建制派既對立面
係建制派眼中 自由黨係偏向泛民班人


係香港國安法實施2年後今日
建制派已經全面掌控議會
泛民已經完全無希望捲土重來
自由黨仲想係政治上發揮影響力 就要重新進入建制
想分享權力 就要表忠
好明顯今次就係向中央 向現在既建制表忠


不過佢地係咪可以重新走入建制圈子
我就唔睇好喇



大佬就玩二五,細佬就玩屎忽鬼


[隱藏]
咪係囉,25仔被離棄係理所當然.Anyway,另起爐灶好過啦,都唔同級數,班仆街食碗面反碗底,睇吓西門子敬家陣,連奶屎眼都無資格


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]