• 瀏覽: 64,950
  • 回覆: 181
  • 追帖: 41
+9
引用:
原帖由 PaoHow 於 2021-9-27 11:41 AM 發表

中華民族係中國境內各被指定的原居民族,漢族係其中一族,中國境外的民族,如印度人,不會是中華民族的一份子。
中華民族,除漢族外其他中華民族內的指定族裔都係中華民族。
現代華人的意思,應指中華民族人而不單單是漢族人。

據我所知,香港有好多非華藉在香港出生人仕,因為歷史因素,沒有外國藉,但也不能取得特區護照成為中國人,佢地係無國籍人士,如果要出外旅行,港府會給他們發出身份証明書而不是護照。 ...
中華民族的融合不是這樣的,是極其殘忍的。現在的方式,祗是攞 SO,融合不了的!



引用:
原帖由 kttths 於 2021-9-27 11:44 AM 發表

我插咀!
香港不就是這様嗎?
過客,從來都是香港的特色,甚至中英談判賦予香港的一國二制,不就是繼續讓香港做過客的角式嗎?
香港今天的問題就是角式變了,變成點我不知,因為還在變!
但,還是過客嗎?
所以我重視心態而不是定義,心態是每個人的取向,有心做香港人的香港居民就係香港人,有心做過客的就係過客,林鄭都可以話自己係過客一名。
香港的定位會令較多人有過客心態,深圳都係一個過客城市,不過有心在香港定居的就要早些調整心態。做得香港人就會希望有更多香港居民有香港心做真正香港人為香港事上心。香港的前景取決於有多少居民有香港心。



引用:
原帖由 kttths 於 2021-9-27 11:47 AM 發表

中華民族的融合不是這樣的,是極其殘忍的。現在的方式,祗是攞 SO,融合不了的!
的確係難以融合,歷史還歷史,中華民族已成事實,大家要調整心態看待各民族才能長治久安,以漢人角度編寫的歷史係一大隱患。試想想,在上歷史課時,一個滿族學生下下被貶為外族人係其他同學的敵人,這樣怎可以民族融合。



引用:
原帖由 PaoHow 於 2021-9-27 12:35 PM 發表

所以我重視心態而不是定義,心態是每個人的取向,有心做香港人的香港居民就係香港人,有心做過客的就係過客,林鄭都可以話自己係過客一名。
香港的定位會令較多人有過客心態,深圳都係一個過客城市,不過有心在香港定居的就要早些調整心態。做得香港人就會希望有更多香港居民有香港心做真正香港人為香港事上心。香港的前景取決於有多少居民有香港心。
其實同意你講!
但最大問題係香港自己未定位!還有更諷剌的。香港,舊時無人關心政治,因為個個都係過客,今天,打到九彩,係因為有人唔想做過客。
好多問題未有答案,唔無問我,我同大家一樣,我都未有答案



[隱藏]
引用:
原帖由 PaoHow 於 2021-9-27 12:52 PM 發表

的確係難以融合,歷史還歷史,中華民族已成事實,大家要調整心態看待各民族才能長治久安,以漢人角度編寫的歷史係一大隱患。試想想,在上歷史課時,一個滿族學生下下被貶為外族人係其他同學的敵人,這樣怎可以民族融合。
太浪漫了,想了解乜叫民族融合,讀五胡十六國史吧!



引用:
原帖由 kttths 於 2021-9-27 01:01 PM 發表

太浪漫了,想了解乜叫民族融合,讀五胡十六國史吧!
隋唐時代,中原大地曾經係鮮卑人天下,據說現在北方人好多人都係鮮卑血統多過漢人血統。



引用:
原帖由 PaoHow 於 2021-9-27 11:35 AM 發表

所以我話閣下仍停留在移民的過客心態,這亦是做移民的優勢,香港倡盛有著數時就爭做香港人,香港個名衰左就可以話我是北京的置身事外,雖然在香港己居住了50多年。
非常同意師兄所講,如果內地而家仲係停留係三四十年前咁樣,相信一定話自己係香港人



引用:
原帖由 PaoHow 於 2021-9-27 01:10 PM 發表

隋唐時代,中原大地曾經係鮮卑人天下,據說現在北方人好多人都係鮮卑血統多過漢人血統。
仲講鮮卑人,你 D 血有幾多係蒙古,幾多係匈奴幾多係中原你都計唔到。



引用:
原帖由 kttths 於 2021-9-27 01:26 PM 發表

仲講鮮卑人,你 D 血有幾多係蒙古,幾多係匈奴幾多係中原你都計唔到。
咁咪係囉,唔好太執著漢人身份,改用中華民族身份,融合有望。



[隱藏]
引用:
原帖由 PaoHow 於 2021-9-27 01:31 PM 發表

咁咪係囉,唔好太執著漢人身份,改用中華民族身份,融合有望。
你仲未明我講乜!
唔係一個巴仔走尼香港做香港人就會成為漢民族,成為中華民族。個巴仔祗係要宜度的好食好住,先尼,係過客,同中華民族無關。
中華民族係落腳中原,仰慕漢文化,融和於漢文化,放棄過客身份



引用:
原帖由 kttths 於 2021-9-27 12:52 PM 發表

其實同意你講!
但最大問題係香港自己未定位!還有更諷剌的。香港,舊時無人關心政治,因為個個都係過客,今天,打到九彩,係因為有人唔想做過客。
好多問題未有答案,唔無問我,我同大家一樣,我都未有答案
真正原因係唔想俾內地(共產黨)管治,幻想中共只是象徵式掛下支五星旗就算,其他一切照舊。



引用:
原帖由 路過的人_甲 於 2021-9-27 02:59 PM 發表

真正原因係唔想俾內地(共產黨)管治,幻想中共只是象徵式掛下支五星旗就算,其他一切照舊。
寫了一會,自己又好像忽然攞到答案,不就是大部份人還是想做過客。忽然,有班傻人心大了,不但要人做過客,地也要做過客……
過客,和種花家有什么關係!



引用:
原帖由 kttths 於 2021-9-27 12:52 PM 發表

其實同意你講!
但最大問題係香港自己未定位!還有更諷剌的。香港,舊時無人關心政治,因為個個都係過客,今天,打到九彩,係因為有人唔想做過客。
好多問題未有答案,唔無問我,我同大家一樣,我都未有答案
我覺得呢個係社會演變的正常現象。
移民以過客自居,只係一個過渡期,香港被外國人管治,會加強過客心態。香港回歸,香港就係中國國土,香港人可以做番真正的中國人。一輪移民潮後,留下來的人就會選擇,繼續做過客,還是以香港為定居地。相信好多人係選擇了後者,從而對香港的歸屬感增強,亦多左人熱衷香港事務,這是社會演變的正常現象,對社會歸屬感強係好事。
好明顯,香港新一代大部份已不是移民,不會以過客自居,對香港歸屬感好強,會認同自己係香港人,這些都是自然演變的現象,只可惜被帶錯了政治方向行了歪路。



引用:
原帖由 PaoHow 於 2021-9-27 05:12 PM 發表

我覺得呢個係社會演變的正常現象。
移民以過客自居,只係一個過渡期,香港被外國人管治,會加強過客心態。香港回歸,香港就係中國國土,香港人可以做番真正的中國人。一輪移民潮後,留下來的人就會選擇,繼續做過客,還是以香港為定居地。相信好多人係選擇了後者,從而對香港的歸屬感增強,亦多左人熱衷香港事務,這是社會演變的正常現象,對社會歸屬感強係好事。
好明顯,香港新一代大部份已不是移民,不會以過客自居, ...
這個,我 #132 已答了。



[隱藏]
水警督察林小姐之逝,實令人痛心,在下曾說借師兄之帖多次提及,世界各地都借香港大量入口,國內不準進口的食材,而且是香港居民用多年時間亦沒法消耗得了的。。。
但由於在下職業相關,不能明言是那些集團或什麼人士,固牽連甚廣。。。
在下一直在說香港從開埠以來,也是間諜之都、罪惡温床,過去三十多年的安逸、繁華只是巧合與奇蹟。。。
亦多次提及到香港已續漸倒退回七八十年代的暗黑日子,叛國賊黃L們所喜歡的黃金盛世。。。
近月香港風化案、砍打殺、行劫及盜竊案不斷上升,跳樓自殺案幾乎每日都見,更甚一天三宗。
走私犯毒更是越破越大宗。。。
這還是我們所認知的香港地嗎?

黑暴過後,國安法出台,使各知名反動組織一一下台及解散,很多朋友都非常雀躍高興,但於在下眼中是更可悲的事情將陸續發生。。。

黑暴期間多少年青人及專業人士的犯罪紀錄,被香港黑社會人士掌握其中。。。
只要細想便知下來香港是要面對着多凶險的情境。。。

歐美台勢力今天就算完全退出香港,其種下的禍根亦難以在短期內解除。。。

未來香港之路仍是艱辛,各位共勉之吧!



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]