• 瀏覽: 1,153
  • 回覆: 4
【睇片】「鏡粉」迫爆屯門市廣場 母女學生守候偶像出場#1 發表於 2021-7-23 04:47 PM

[隱藏]東京奧運今日(7 月 23 日)揭幕,信和集團旗下三個商場舉行「齊撐運動員」活動,直播開幕禮及重點賽事。其中屯門市廣場與 ViuTV 合作,今日中午舉行《夏日電視賞》和《奧運有得揀》記者會,請來 ViuTV 人氣男團 Mirror 及 Error 全員到場坐陣,吸引不少「鏡粉」通宵等候。曾追棒韓團的年輕學生如今都支持本土男團,認為是「對本土樂壇同文化而言係一件神奇嘅事」;另有家長帶同女兒一同「追星」,更形容「追星是親子活動」。

「齊撐運動員」活動雖然今日中午 12 時舉行,但一眾粉絲早已到現場守候。現場職員舉起「保持社交距離」的告示牌,但無阻一眾「鏡粉」搶佔最佳位置。商場大電視循環播放 Mirror 相關的宣傳影片,「鏡粉」多次跟著大合唱港版《大叔的愛》主題曲《突如其來的心跳感覺》及片尾曲《不可愛教主》。

母女:拉近親子關係

升讀小學六年級的悠悠今日與媽媽陳太凌晨三點便在屯門市廣場內等待。陳太向《立場》表示,三日前已經開始準備,昨日亦租了附近的酒店休息,雖然已經等候多時,但與志同道合的朋友「一齊食嘢傾計,就好似開party咁」,並不覺得辛苦。

悠悠指,自己比較「花心」,雖然最喜歡Mirror的成員Edan,但亦喜歡其他成員。她認為「追星」拉近了與媽媽的距離,「平時無咩共同話題,係有Mirror同Error先開始好詳細咁溝通。」

陳太指自己最喜歡的偶像是193,因為他能夠為大家帶來正能量,「之前大家香港人好多唔開心,覺得佢帶到歡樂比我地」。她認為「追星」拉近了與女兒的關係,使她們有更多共同話題,「以前傾都係做功課溫書,依家可以傾生活上嘅話題,可以一齊追劇、一齊食飯傾計。」
而且「追星」亦成為了女兒的動力,陳太指囡囡得知要完成作業才可以參加這日的活動,便在兩天內完成所有暑假作業,便帶她前來放鬆心情。

陳太認為,現在家長對「追星」的觀念已經大不同,她的朋友中亦有不少人帶同子女來「追星」,已經成為一種親子活動。她指「以前覺得追星好瘋狂,依家開始理解」。

學生:放鬆抒壓

大學生 Ada 今早凌晨六點已經到場排隊,她指幾日前收到消息得知Mirror以及Error會現身屯門市中心,便與朋友一同在附近租酒店,方便早些到場佔有利的位子。她表示,最鍾意Mirror成員中的姜濤,而開始「追星」是因為「估唔到香港可以出到一隊跳得唱得,又可以演藝嘅男團」。

她指「追星」是她抒發壓力的一種方法,「社會有好多嘢發生,每日都有唔開心嘅事,其實都會想有個途徑抒發情緒」,而且見到偶像如此賣力,亦增加了自己的動力。

她認為以往大家亦喜歡韓團,有一隊12人的本地男團,「對本土樂壇同文化而言係一件神奇嘅事」,亦成功令更多人喜歡廣東歌,是件很好的事。

Fiona與Liana今年升讀中四,今日下午雖然要回校補課,但早上7點亦特意前來,希望可以見偶像一面,但可惜未能爭取到頭排的位置。她們表示因為觀看了近期 ViuTV 劇集《大叔的愛》,所以最喜歡Mirror成員中的Edan及Anson。

Liana指,這是她第一次接觸BL劇情,「覺得好搞笑,好靚仔好甜,最鍾意牧田cp」。她指疫情下讀書更辛苦,「追星」是一種放鬆的途徑,而且「鍾意𠴱個人,見到佢就會好開心」。

Fiona則表示,平日亦會參與應援活動,而且那些多人喜歡本地男團十分難得,「香港好耐都未試過,平時都係追韓星」。

男粉絲:追星無分性別

Ricky 及 Ken 分別就讀中四及中五,他們今天8點到場,Ken表示「今日好早起身,平時翻學都無咁早」。

Ken表示自己喜歡不少成員,當中「鍾意姜濤個樣,阿Jer首歌等等」。而Ricky則表示自己喜歡Anson lo ,「覺得佢好勇敢,因為佢之前公開出櫃,而且唱歌又好聽又靚仔又有才華!」他們在半年前已經開始留意Mirror,Ricky指今次是他第一次追星,皆因看到他們在全民造星II的表現,「覺得呢班人好值得支持」,而成為粉絲。

說到男孩追星,Ricky指「老一輩覺得男仔追星唔好,但其實依家係呢個社會已經好普遍,男仔追得女仔都追得。」而Ken則表示:「追星無分性別,有邊個規定追星一定要係女仔?」

夫婦:增進感情

黃生及黃太今日特意請假前來「追星」,黃生表示今日並非只是陪同太太參加活動,本身亦是Mirror的粉絲之一。

黃生指自己喜歡Mirror的成員AK,「我覺得佢型囉,男人嚟講佢最型!」不過他指他亦喜歡Error成員193 郭嘉駿,「我平時都叫自己郭太!」太太則表示自己喜歡Mirror成員Anson Lo,不過「無咁瘋狂」,不會自稱別人的太太。

對於「追星」能否增進夫妻感情,黃生表示「一半半啦」,雖然平日能夠增加話題,但有時會因為購買偶像產品產生分歧,不免「呷醋」。他亦表示今日的氣氛很好,「開心啲囉,依家個社會咁樣咁荒謬嘅時候,有呢啲野比我哋放鬆下都好」。

除了增進夫妻感情,黃生表示自己的家姐亦有一同「追星」,「平時飲茶都多咗話題,可以講下偶像」,與親友亦多了話題。




唔怪得知話妖TV觀衆中多低端人口,咁得閒嘅?唔駛返工返學? 失緊業? 攞綜援?

https://www.thestandnews.com/culture/睇片鏡粉迫爆屯門市廣場-母女學生守候偶像出場



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 689倒轉又係689 於 2021-7-23 06:28 PM 發表
有意見就去屯門市中心同佢班fans講囉!喺度講有咩用呀
DLLM 咩,拉黑左仲回乜撚野貼呀?



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 689倒轉又係689 於 2021-7-23 06:28 PM 發表
有意見就去屯門市中心同佢班fans講囉!喺度講有咩用呀
你對國安法、警隊、中國政權有咁多意見,又唔見你直接去搵國安人員講?唔直接去警處講?直接搵習近平?喺度講有咩用呀,連二百幻+1都無你份...

[ 本帖最後由 alala 於 2021-7-23 11:25 PM 編輯 ]



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]