• 瀏覽: 565,091
  • 回覆: 7,406
  • 追帖: 132
  • 分享: 24
+368
引用:
原帖由 ahmei 於 2021-3-16 06:18 PM 發表

3月15號帝景園驗到兩單,米分報話僅揪兩症。
不過,佢地未知係尾人。
以家睇傳媒用咩字眼就可以睇出佢哋既立場
好似今日粉報話擴大群組都無人預約
星島就話預約人數上升
多間中心預約滿額
私家醫生預約倍升



引用:
原帖由 friendchanli 於 2021-3-17 07:00 AM 發表

其實打邊隻都好最緊要係夠人數去打先對香港好,喜歡打邊隻就要自己量力而為。
同意!疫苗係短時間內的生產品,每一隻,科興,復必泰,阿斯利康等等也好,科學的講,我深信,每一隻有佢的好與不好,好像科興,副作用細的,但保護率低的,復必泰副作用大的,但保護率高的,視平自己體質同需要,不要過份神化或醜化某一種疫苗,以科學角度,我也深信暫時無一種係無副作用兼保護率高



引用:
原帖由 大叔5935 於 2021-3-17 08:42 AM 發表

梗係靚啦,深坑酒店,洲際酒店集團管理,個價錢仲靚呀!
幾靚既酒店都唔係自己既
2萬幾蚊遊多幾個城市仲好



引用:
原帖由 wpk 於 2021-3-17 09:12 AM 發表

小弟多嘴,兩位師兄無一定誰對誰錯,如果上到庭真係有排打。其實我咁睇,這些事故旨在可以警剔一般大眾切勿心存僥倖,someone looking at you! 至於這28人犯,你有本事咪找大狀上庭打,背後使費唔少,打唔打乜唔肯定,正所謂打得乜你都有排煩。
除非你真係反政府反上腦啫
唔交罰款打官司
隨時俾多幾十倍錢
仲有排期上庭都唔知要幾耐
個個係富二代唔駛做就話啫
為咗5千蚊攪到咁麻煩
值得咩



[隱藏]
引用:
原帖由 半空熱情的腰部 於 2021-3-17 11:10 AM 發表

趣聞一則,昨晚睇慌張西望(因老豆要睇),訪問一間幼稚院老師說校長攬用職權要他們做不是教學事情仲暗指校長拉扯小孩,,重點嚟啦這幾個教學搵黃議員仲包到自己恐怖分子一樣反觀校長光明正大,最頂隱訪問家長也支持校長,,,,,其實這些人點解唔報警而搵街道辦仲要搵傳媒,我歸納為搞事份子
我無睇慌張西望
係BK見到呢班所謂老師著晒制服包到似ISIS
投訴都無面見人
啲留言99%都話信校長



引用:
原帖由 6月飛雪 於 2021-3-17 11:58 AM 發表

幾靚既酒店都唔係自己既
2萬幾蚊遊多幾個城市仲好
2萬幾可以游成年啦🤭🤭



愛國是,
在國家最需要時挺身而出

屈穎妍
2021-03-17

  時窮節乃現,人總是要在危難時才顯出真本色。

  2016年,我在會展聽來自北京的中國軍事專家金一南教授演講,他對抗戰時期人性的刻畫,跟今日香港不謀而合。

  他說,中國近代的災難,是因為中國人不團結一盤散沙所致。抗戰期間,國民黨副總裁汪精衛以下20多位中央委員、58位將官投敵,當時不是民眾出問題,是精英層出問題,出現大問題,黨政精英都成了漢奸……當時中國出現的,叫集團性精神沉淪和人格沉淪,不是一個兩個,是團團夥夥的精英沉淪。

  看到這裏,會否令大家想起我們的司法界、教育界、社福界、傳媒界、公務員甚至一些富商?他們本是社會精英,一場黑暴,卻團團夥夥地沉淪,甚至露出賣國歪心。

  相反,由79日「佔中」,到長達八個月的黑暴,無論幾多社會精英倒戈、變節、出賣、逃逸、龜縮,只有警隊一直站在最前線死守。

  向前看不到勝算,身後沒一卒援兵,十八萬公務員藏的藏、躲的躲、放箭的放箭,除了部分紀律部隊施過援手,警隊大部分時間都是孤軍作戰。日久見人心,誰是忠臣?誰是愛國者?黑暴日子的表現,就是最好的履歷。

  所以,當大家為新選舉制度進言獻策,加這改那,重建新愛國治港者班子時,我奇怪,為什麼沒有人提及這批真正忠誠的愛國者?

  戰事完了,不少人跳出來邀功領賞,打生打死的卻似乎被遺忘?

  最近大家討論完善選舉制度,有人建議在特首選委及立法會議席中應加入青年團體、婦女團體、中資機構,甚至社團工會的席位,卻沒人記起,這守土護民的一群。

  也許,大家被舊例捆綁了思維:公職人員不能參選立法會議員、警務人員不能參與政治活動,此之謂政治中立。

  其實,這是一條殖民地惡法,因為當年英國人擔心社會一旦出現反殖思潮,身為中國人的警隊會倒戈造反,威脅殖民者管治,於是訂立警察不得涉獵政治的惡法,他們至今連遊行集會的公民權利都被剝奪。

  今時今日,我們看北京兩會會議,人民大會堂席上不少穿着軍服、警服的代表正襟危坐,即是說,軍警都有代表參與國家管治系統,反而香港,紀律部隊卻完全被拒諸政治板塊之外。

  根據政府統計數字,紀律部隊人數約58000人,連同家屬及退休者,數目起碼30萬,如此龐大的一個群體,竟然沒有半個民意代表進入權力架構為他們發聲,實在說不過去。

  紀律部隊的特質是貼地、熟法例,黑暴過後,忠誠勇毅之心更無可置疑。當大家還在考驗誰才是忠誠有能力有擔當的愛國者時,他們早就在那裏默默守護,為高官、為市民擋汽油彈。

  疾風知勁草,愛國不是一句口號、一個簽名、一版廣告,愛國是,在國家最需要你的時候,挺身而出,至少,香港警察做到了。

http://www.takungpao.com.hk/news/232109/2021/0317/563763.html



引用:
原帖由 Duncan_Nadal 於 2021-3-17 12:26 PM 發表
愛國是,
在國家最需要時挺身而出

屈穎妍
2021-03-17

  時窮節乃現,人總是要在危難時才顯出真本色。

  2016年,我在會展聽來自北京的中國軍事專家金一南教授演講,他對抗戰時期人性的刻畫,跟今日香港不謀而合。

  他說,中國近代的災難,是因為中國人不團結一盤散沙所致。抗戰期間,國民黨副總裁汪精衛以下20多位中央委員、58位將官投敵,當時不是民眾出問題,是精英層出問題,出現大問 ...
恕我無知
我就唔係好贊成紀律部隊人員參與政治
保持中立好啲



我未夠秤


[隱藏]
引用:
原帖由 superpartick 於 2021-3-17 11:57 AM 發表

同意!疫苗係短時間內的生產品,每一隻,科興,復必泰,阿斯利康等等也好,科學的講,我深信,每一隻有佢的好與不好,好像科興,副作用細的,但保護率低的,復必泰副作用大的,但保護率高的,視平自己體質同需要,不要過份神化或醜化某一種疫苗,以科學角度,我也深信暫時無一種係無副作用兼保護率高
科興係測試群體問題先保護率好似低。


但其實問題係科興可能係只係驗到有病毒感染而免疫系統需要少少時間發揮作用。換個測試方式好數據結果就唔同。



呢排返緊新工作,暫時唔係好多重要事務,但係都做到少少甩碌.........

新帖嘛,要明天先有啦!



引用:
原帖由 大叔5935 於 2021-3-17 01:00 PM 發表
呢排返緊新工作,暫時唔係好多重要事務,但係都做到少少甩碌.........

新帖嘛,要明天先有啦!
支持大叔努力工作



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 大叔5935 於 2021-3-17 01:00 PM 發表
呢排返緊新工作,暫時唔係好多重要事務,但係都做到少少甩碌.........

新帖嘛,要明天先有啦!
新工緊要, 新工穩陣咗先可以每日豪食燒買。



[隱藏]
引用:
原帖由 大叔5935 於 2021-3-17 01:00 PM 發表
呢排返緊新工作,暫時唔係好多重要事務,但係都做到少少甩碌.........

新帖嘛,要明天先有啦!
set新office比自己坐鎮,甩轆咪裝番上去再嚟過囉



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]