• 瀏覽: 5,384
  • 回覆: 50
最近,55名涉嫌違反國安法的亂港分子被警方拘捕,這些人涉嫌策劃組織及參與去年7月的非法「初選」,干犯香港國安法第22條「顛覆國家政權罪」。當市民拍手稱快的時候,正如人們所料,這些亂港分子老調重彈,稱什麼拘捕行動是政府「秋後算賬」、「政治打壓」,是對基本法賦予立法會審核財政預算案或其他重要議案權力的遏制。
這些詭辯完全是曲解基本法,偷換概念誤導公眾。選舉規則規定了立法會議員的選舉方法,戴耀廷等人搞的所謂「初選」違反選舉規則,另搞一套,且要求參選人必須承諾當選議員後,否決政府財政預算案,以達到逼迫特首下台、癱瘓政府的目的。在香港國安法7月1日生效後,如此以身試法,與「秋後算賬」「政治打壓」何干?
近年來的諸多事件表明,香港的選舉制度無法落實「愛國者治港」的原則,已經淪為反中亂港勢力的工具,只有進行改革,補上制度漏洞,才能根治「香港之亂」。

正畀攬炒利用嘅選舉制度危險叢生,改革迫在眉睫!
「香港選舉絕不能成為反中亂港勢力嘅工具」!前日,《人民日報》用咁醒目嘅標題表達咗對香港立法會選舉制度嘅擔心。喺《人民日報》嘅銳評中,從「雷動」到「風雲」最後再到「35+」,反對派喺立法會現有選舉制度下所制定嘅每一項操縱選舉計劃都被一一列舉。而喺反對派公然宣稱嘅通過「控制立法會」最終「操控特首選舉」嘅「奪權三部曲」之下,也被人民日報睇到咗香港選舉制度漏洞下嘅危機。
喺近年嚟香港嘅各級議會選舉中,反對派為咗獲得更多嘅議員席位不惜違反選舉規定,利用選舉漏洞私相配票等手段早已唔系秘密。喺區議會選舉時,反對派陣營之中嘅民主黨、公民黨、社民連、以及新民主同盟等政黨就曾私下組建「民主派區選聯盟」,通過協調同埋配票喺有多名民主派候選人嘅選區中,集中票源投選特定候選人,將區議會變成咗反對派嘅政治舞台。而喺舊年立法會選舉之時,反對派陣營喺戴耀廷等人嘅組織下也故技重施,明目張膽地組織民主派進行「初選」,意圖通過初選先喺民主派候選人之間選出特定候選人,再通過「配票」與「集中投選」復制區議會選舉時嘅「輝煌」。雖然因為疫情嘅突然襲擊今次嘅立法會選舉未能如期舉行,但反對派陣營操控立法會選舉嘅野心卻未能平息。而今日,雖然當初發動民主派「初選」、策劃「攬炒十步曲」嘅戴耀廷、區諾軒等數十人被警方悉數拘捕,但被保釋後嘅佢哋也依舊將目光瞄準咗立法會選舉中嘅漏洞。
被反對派占據嘅議會系乜樣,其實如今區議會嘅現狀早就畀咗我哋答案。為咗反對特區政府嘅檢測計劃,深水埗區議會喺一眾攬炒區議員嘅反對下,最終通過咗反對政府推行普及社區檢測以及健康碼嘅動議;而為咗延續當初嘅黑暴示威,觀塘區議員陳易舜、西貢區議員李嘉睿也不惜公然發動遊行,破壞中大校園;甚至為咗操縱接下嚟嘅立法會選舉,喺民主派「初選」時,數十個區議員辦事處也無視規定私自變成投票點。本應專注於民生嘅區議會變成咗名副其實嘅政治工具,而由攬炒派大量占據嘅區議會也變成咗最好嘅反面教材,咁嘅區議會點也唔會系當初投票反對派嘅市民本願。
當初嘅「35+計劃」癱瘓議會,唔顧一切咁否決政府財政議案,最終造成社會混亂,拉住香港跳落懸崖,策劃呢一切嘅攬炒派就算用呢種方式贏得咗選舉,而墜入懸崖嘅香港也唔會系當初投票攬炒派嘅市民所期待嘅咁樣。立法會議員就任,必須系以愛港、以市民利益為前提,只有愛香港者才能治港系天然嘅必答題。然而諸如林卓廷、諸如陳志全,甚至諸如無恥潛逃嘅許智峯等人一樣,通過呢種方式選出嘅議員唔系成為香港嘅叛逃者,就系等待住香港法律嘅審判,咁嘅選舉制度也必然唔系市民所願。

如今,《人民日報》率先提出要喺選舉制度上築牢屏障,唔畀選舉成為反中亂港勢力嘅「工具」,香港建制派周浩鼎等議員也開始呼籲「堵截漏洞以防選舉遭利用」。無論危害香港者竟然能夠參加選舉,仲系反對派通過漏洞操控選舉,香港各界已紛紛意識到選舉制度改革迫喺眉睫,而當改革完成,選舉漏洞被堵住,香港也才能成為真正拒攬炒於門外嘅城堡。



現行嘅立法會選舉制度施行了廿多年,越嚟越暴露出諸多弊端,系考慮改革陣了!


香港選舉絕不能成為反中亂港勢力嘅工具


不僅現有嘅選舉制度存在漏洞,而且,反中亂港勢力還要另外搞一套選舉制度,架空現有嘅立法會選舉制度。


[隱藏]
引用:
原帖由 即刻富有神童 於 2021-1-14 07:52 PM 發表
不僅現有嘅選舉制度存在漏洞,而且,反中亂港勢力還要另外搞一套選舉制度,架空現有嘅立法會選舉制度。
香港嘅選舉和司法制度絕唔得淪為「攬炒派」和亂港分子橫行嘅舞台。



凡事大義為先,以愛港、以市民利益為前提。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 違規內容已被屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
根治「香港之亂」,就要補上制度漏洞


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 違規內容已被屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]