• 瀏覽: 7,107
  • 回覆: 72
On9仔先信民主自由萬能。


引用:
原帖由 freeyauchan 於 2020-12-6 11:27 AM 發表

民主精神  只係大概念  吾係政治必然需求!  只有西方傳媒不停宣染 誤會人民!  冷戰時間產品!  民主  自由   人權 法國大革命  精神  囗號 支持農民推反皇室!  但結果  人民是否受制於法律?  那自由的定義是什麼?  民主的定義又是什麼?
所以咪話西方人仲信呢一套係白痴



引用:
原帖由 kit05hk 於 2020-12-6 11:28 AM 發表

中共宜家冇。之前最錯選左胡趙二人。
黑暗面係指人性的貪婪! 戀權戀財!  馬雅式或羅馬式民主  吾係代議士有分幫分派咩 吾係又係利益集團操控咩?  而家英法 代議士一樣又係黨派之分  至於人民生活(政治)是黨派相爭之間第一位?



引用:
原帖由 freeyauchan 於 2020-12-6 11:33 AM 發表

黑暗面係指人性的貪婪! 戀權戀財!  馬雅式或羅馬式民主  吾係代議士有分幫分派咩 吾係又係利益集團操控咩?  而家英法 代議士一樣又係黨派之分  至於人民生活(政治)是黨派相爭之間第一位?
我信宜家中共有機制去避免這些黑暗面。



[隱藏]
引用:
原帖由 denniscwip 於 2020-12-6 11:29 AM 發表
On9仔先信民主自由萬能。
中共模式使中國成為全球最接近理想國的國家。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 油站自我的工人 於 2020-12-6 11:55 AM 發表

我講真喎,你無睇洪永城坐火車去平壤,同個邊的人打波,可以天天飲人參湯!
佢仲去參觀化妝品廠?嘩!幾咁幸福呀!女人每人配給一盒化妝品護膚品,不用買呀!男人可以慳返好多錢呀!
好幸福!
好適合討厭民主自由的人去住!
其實北韓的確走出左飢荒好多年 ...
我都知好多人會覺得 , 鏡頭前睇到既都係 "樣版" ,
我既睇法有少少唔到 ... 果D未去到 "樣版" , 而只係規定左
外國只可以係精華區拍攝

就好似如果只帶外國人去中環 , 咁當然見唔到深水埗舊區

如果你想講 "脫北者" , 我可以話你知 ,
近年己經有幾單揭發左 , 脫北者夾埋發行商/報社等造假
專講南韓人鐘意聽既獵奇故事 ...

其實 , 有好多國際政治專家都己經認定 , E+既北韓難民
係政治難民而非經濟難民 , 係你地唔知姐 ...

咁其實我都明既 , 故事性豐富丫麻 , 好似榕樹頭講故佬
一樣有好多聽眾格 !!!



引用:
原帖由 油站自我的工人 於 2020-12-6 11:55 AM 發表

我講真喎,你無睇洪永城坐火車去平壤,同個邊的人打波,可以天天飲人參湯!
佢仲去參觀化妝品廠?嘩!幾咁幸福呀!女人每人配給一盒化妝品護膚品,不用買呀!男人可以慳返好多錢呀!
好幸福!
好適合討厭民主自由的人去住!
一講政治制度  就標籤  北韓中共  完成冇思考空間!  比人洗哂腦!  北韓係接近帝制 父了相傳!  美國好得去邊  2黨輪住做  有咩分別?



北韓咁窮 關咩鬼政治制度事呀!  純粹比西方國家制裁結果!沙地都係行獨裁帝制架 又吾見d人民窮?


[隱藏]
引用:
原帖由 freeyauchan 於 2020-12-6 03:28 PM 發表

一講政治制度  就標籤  北韓中共  完成冇思考空間!  比人洗哂腦!  北韓係接近帝制 父了相傳!  美國好得去邊  2黨輪住做  有咩分別?
所以我都唔知美國選來仲乜,兩黨一人做四年咪算,咁煩。



引用:
原帖由 freeyauchan 於 2020-12-6 03:32 PM 發表
北韓咁窮 關咩鬼政治制度事呀!  純粹比西方國家制裁結果!沙地都係行獨裁帝制架 又吾見d人民窮?
同意 !!!

沙特簡直係一個反例 ... 之前沙特經濟好果陣 , 其實係極端父權 ;
E+個王儲開放左女人自己出外  可以渣車  可以入球場睇波 ,
經濟反而差左 , 唔通女權=經濟會差???!!!

經濟問題自然有其經濟原因 , 咩都屈落政治度做咩???



引用:
原帖由 三級警司 於 2020-12-6 10:39 AM 發表



簡單來說,天竺沒有民族覺醒和布爾什維克
你可以咁講 ... 不過莫迪既RSS其實有D似布爾什維克 ,
如果佢真係KO左國大黨 , 印度係遙遠既將來 , 可能真係會成為中國對手



引用:
原帖由 軍閥政治 於 2020-12-4 07:20 PM 發表

同意 !!!

唔好話憲法  制度 , 其實好多法律都係咁 , 表面係 "普世價值" ,
但內文細節往往只適用當時當地 ... 一味盲目亂搬制度 , 根本就係錯誤 !!!

就好似荷蘭同比利時當年分裂 , 就係因為一個商業強  一個工業強 ,
要工業強果個 , 夾強接受一個商業導向既制度 , 咁當然會出現好多問題拉
何況係更加截然不同既東西方
其實這些道理很多人都懂,只要讀多幾年書,有一些社會經驗

為何很多人還鼓吹自由民主解決一切,無非就是各懷鬼胎,有政治目的

參考台灣蔡總統



引用:
原帖由 油站自我的工人 於 2020-12-5 03:19 PM 發表

獨裁先係萬能,盡快移民北韓啦!
我也不喜歡獨裁,幸好中國不是獨裁



[隱藏]
引用:
原帖由 油站自我的工人 於 2020-12-6 12:14 AM 發表
北韓邊有衰落?你咪散播謠言,投訴你!
北韓人有錢到不得了,個個上電視都係肥仔肥妹!想減都減唔到!
你快啲移民去啦!
發爛渣不是討論問題的根本



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]