• 瀏覽: 4,109
  • 回覆: 37
引用:
原帖由 財閥政治 於 2020-9-28 07:49 PM 發表

講真 , 世界係美國話事之下 , 佢自己唔會死 ...
如果佢死左 , 全世界亦唔知點樣好
一齊屎😰



引用:
原帖由 油站強勁的核心 於 2020-9-28 02:29 PM 發表



三人 可成虎也!!
講真 , E+太多鋪天蓋地既謠言 , 上年我唸真係好多人相信 ,
不過E+講真話唔怕比人燒  裝修  起底 ,
開始陸陸逐逐篤爆D謊言 ...

但係呢一年間見到黃絲既嘴臉 , 亦令我知道之前咩立法會屎案
99%又係有人自導自演 !!!



引用:
原帖由 財閥政治 於 2020-9-28 08:22 AM 發表
如果說到二戰罪魁 , 基本上一定是希特拉 , 和他的納粹黨 ,
但其他們就是怎樣興起的呢???
係呢個獨特問題上 , 我們可以看到三個奇怪現象 :
一--不同於意大利  日本兩國 , 納粹黨倒是民選上台的呢 ,
二--當時的德國 , 其實有大量上層和底層人民支持納粹黨呢 ,
三--相對於一戰德國  二戰法國的投降 ,
納粹德國倒算是戰到最後一發子彈呢 ... 點解會這樣???

事 ...
甲蟲車在戰前從未普及過

反而漏了元首如何一邊反共一邊籠絡百姓Kraft durch Freude(KdF/力量來自歡樂),雖然都是抄佢盟友的國家康樂俱樂部(Opera Nazionale Dopolavoro/OND)說穿了就是跟工聯會一樣的工作,為工人階級提供工餘時的康樂、文化及進修等活動
引用:
雖然「力量來自歡樂」受到了義大利的國家康樂俱樂部的啟發,但與其不同的是「力量來自歡樂」中企業的雇員和僱主在同一個組織中度假。這樣可以防止其轉變為一個具有潛在政治危險的純粹的勞工組織。納粹強調要建立一個無階級差異的「民族共同體」,因此緩和工人的情緒也是該組織的一個目標。[5]納粹希望通過提供給工人之前只有上層階級可以負擔得起的休假,從而在宣傳上超過馬克思主義。
力量來自歡樂. (2019, April 6). Retrieved from 維基百科, 自由的百科全書: https://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=力量来自欢乐&oldid=53911214



引用:
原帖由 瑪卡 於 2020-9-28 03:19 PM 發表

反正這班腦殘永遠係傷講嘅負資產🤔🤔
果班聰明仔以為香港攬炒後 , 美國會接收香港難民 ...
會 , 黃芝鋒果幾個羅 !!! 幾時到你丫



[隱藏]
引用:
原帖由 財閥政治 於 2020-9-29 11:01 AM 發表

果班聰明仔以為香港攬炒後 , 美國會接收香港難民 ...
會 , 黃芝鋒果幾個羅 !!! 幾時到你丫
尾國正策一個都唔收,痴瘋呢啲最好係傷港消費到唔存在,只有屎人才可以免費用嚟消費, 然後繼續第二個腦殘頂上, 呢個材符合尾各嘅 經濟 標準🤔🤔



引用:
原帖由 三級警司 於 2020-9-29 08:50 AM 發表

甲蟲車在戰前從未普及過

反而漏了元首如何一邊反共一邊籠絡百姓Kraft durch Freude(KdF/力量來自歡樂),雖然都是抄佢盟友的國家康樂俱樂部(Opera Nazionale Dopolavoro/OND)說穿了就是跟工聯會一樣的工作,為工人階級提供工餘時的康樂、文化及進修等活動



力量來自歡樂. (2019, April 6). Retrieved from 維 ...
感謝三兄指教!😊



引用:
原帖由 瑪卡 於 2020-9-29 11:58 AM 發表

尾國正策一個都唔收,痴瘋呢啲最好係傷港消費到唔存在,只有屎人才可以免費用嚟消費, 然後繼續第二個腦殘頂上, 呢個材符合尾各嘅 經濟 標準🤔🤔 ...
同意 ... 所謂 "偽旗行動" 就係咁解



引用:
原帖由 財閥政治 於 2020-9-29 04:22 PM 發表

同意 ... 所謂 "偽旗行動" 就係咁解
可惜班腦殘以為有大佬照好威威🤔🤔



我對 "民粹" 既理解係 : 滿足民眾短期而不可能延續的狂歡 ...


就好比你日日3升可樂  口口肥牛 , 兼唔願郁 , 真係好開心架 ,
不過可能30碎就有糖尿病  心藏病羅 


但 "民粹" 其實都可以分兩種 , 上面果種可以稱為 "溫和民粹"
另外一種係宣揚民眾可以為所欲為 !!!


就好似當街打意見不合者  裝修 ... 因為D假造出來既地域情緒
而極不合理外交  經貿政策 , 造成經濟自殺



[隱藏]
引用:
原帖由 財閥政治 於 2020-9-28 05:34 PM 發表

其實美國E+咪一樣搞到一鑊泡 ...

我覺得可能更大程度係同發展有關 , 美國之前300經濟都係上升期
係上升期既國家其實咩野制度都係好既 ...
班黃人成日話港英政府好 , 咩港英政府有民主咩???
其實講緊既咪又係經濟增長 ...

有人又話回歸後增長低左 , 咁當然拉 !!!
國際公認人均年收入23000美金為高收入國家 , 香港係90年代中期 ,
己經達到左 .. ...
即係應左一句話,大部分人可以共富貴,但唔可以共患難,全世界都一樣



引用:
原帖由 ice0625 於 2020-9-29 07:56 PM 發表

即係應左一句話,大部分人可以共富貴,但唔可以共患難,全世界都一樣
嗯 ... 我覺得 "憎人富貴厭人貧" 好似再適合D



引用:
原帖由 油站強勁的核心 於 2020-9-28 01:57 PM 發表



可以發動  抵制中秋節   拒食 月餅  先!!
試下啦!!!
唔駛咁複雜拉 , 叫佢地罷飲東江水 , 佢地己經做唔到 ...



引用:
原帖由 財閥政治 於 2020-9-29 06:44 PM 發表
我對 "民粹" 既理解係 : 滿足民眾短期而不可能延續的狂歡 ...


就好比你日日3升可樂  口口肥牛 , 兼唔願郁 , 真係好開心架 ,
不過可能30碎就有糖尿病  心藏病羅 


但 "民粹" 其實都可以分兩種 , 上面果種可以稱為 "溫和民粹"
另外一種係宣揚民眾可以為所欲為 !!!


就好似當街打意見不合者  裝修 ... ...
民粹係只理所謂民意大多數而忽略可行性持續性公平性道理對錯, 唔會用民主去諗全個社會多/少數人嘅應有權利責任.

所以無恥到話民粹有好處嘅黃撚黑暴意見唔應該被視為合理民意, 甚至應該打壓佢地"言論自由"以保障其他正常人應得利益同真正應該受保護嘅言論自由.

中國大陸同澳門係大致行緊民主, 老尾同日已落帝國等西方強國係懶民主洗風向玩民粹.



引用:
原帖由 太自我太不羈 於 2020-9-30 10:01 AM 發表

民粹係只理所謂民意大多數而忽略可行性持續性公平性道理對錯, 唔會用民主去諗全個社會多/少數人嘅應有權利責任.

所以無恥到話民粹有好處嘅黃撚黑暴意見唔應該被視為合理民意, 甚至應該打壓佢地"言論自由"以保障其他正常人應得利益同真正應該受保護嘅言論自由.

中國大陸同澳門係大致行緊民主, 老尾同日已落帝國等西方強國係懶民主洗風向玩民粹. ...
其實e+全世界都係咁。。。美國就唔駛講拉,英國有脫歐,法國有黃馬甲
但係咪之前佢地都比民主制度,搞到好差咁呢?

老實講,我就覺得唔係。。。

所以我既結論係,任何政治制度都可以變好變差,而發展上,
經濟大環境其實比政治制度影響大好拎多。。。



[隱藏]
福士甲蟲車,德國汽車經典,1999年停產;就是大眾汽車廠三十年代,為響應元首號召「讓每個德國家庭都擁有一部優質汽車」而推出的


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]