• 瀏覽: 1,605
  • 回覆: 6
果兩個主持講到呢十二條旦散好似聖人咁,係去行聖跡?同菲律賓人質相比?簡直就係污辱緊當年嘅受害人,兩條打靶主持站在黃人角度,當正呢十二個棄保潛逃係受害者,仲用上涼薄兩個字?私了果陣係替天行道?香港仲有呢啲咁嘅打靶,真係好難光復,唔好妄想了。


881 黃到出汁


引用:
原帖由 JV3733 於 2020-9-21 12:32 PM 發表
881 黃到出汁
所以不停提供笑話囉,一路聽一路覺得呢兩條友係咪互動同對方打緊J?越講越high咁。



引用:
原帖由 東涌水友 於 2020-9-21 09:56 AM 發表
果兩個主持講到呢十二條旦散好似聖人咁,係去行聖跡?同菲律賓人質相比?簡直就係污辱緊當年嘅受害人,兩條打靶主持站在黃人角度,當正呢十二個棄保潛逃係受害者,仲用上涼薄兩個字?私了果陣係替天行道?香港仲有呢啲咁嘅打靶,真係好難光復,唔好妄想了。 ...
家屬有一百幾十萬畀佢著草,佢哋係要永別香港,應該家屬清楚過警方。
犯民從來輸打贏要, 雙重標準, 牠們有的是公帑支持牠們玩弄市民的手段, 再多的問題都只會是提供牠們更多表演的機會, 完全不會打擊到牠們自相矛盾的過失。
黃媒更是顛倒黑白的慣常, 十二瞞徒事件, 明明是黑暴著草被捕, 所謂蒙面家屬的要求完全不合理, 張建宗應趁此機會問清楚而家係咪諗清楚要迫政府重啟逃犯修例先?



[隱藏]
最好笑又係揾番呢個講國語女仕出嚟做代表,揾個識講廣東語家屬做代表唔得咩?乜咁攪笑既。


引用:
原帖由 天下唯攻2.0 於 2020-9-21 05:03 PM 發表
最好笑又係揾番呢個講國語女仕出嚟做代表,揾個識講廣東語家屬做代表唔得咩?乜咁攪笑既。
最好笑係挽兩桶水去屌魚,家屬扮恐怖分子。



徐左跑馬 根本唔會聽881


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]