• 瀏覽: 718,681
  • 回覆: 1,141
  • 追帖: 32
  • 分享: 53
+31
引用:
原帖由 阿聞 於 2016-11-27 06:59 PM 發表
大家可以討論一下仲有冇其他補充.

其次, 可以討論一下有咩方法或其他制度, 可以改善民主制度的缺點.

[補充1]
"由平庸的大多數作決定" 可以補充多幾句. 直接說, 平庸的人很多時不具備判斷和理解一些比較複雜的問題的能力, 甚至不會去嘗試理解問題就直接憑感覺或他人的意見作出決定. 英國的脫歐公投是個好例子. 很多投了票的人都不知道脫歐代表甚麼, 很多人在脫歐勝出後才上網搜查有關脫歐 ...
民主制度有缺點,但麻煩你也講講專政制度的缺點?當你想講專政制度的優點,麻煩你也說說民主制度的優點。。。如果一個制度只有缺點卻沒有優點,早就在地球消失。。。

講呢D係沒用的,就好像兩個不同風俗的地方,你硬要說一些地方過于迷信不科學,人家迷信自然有他們的道理。



引用:
原帖由 leechilam 於 2019-11-27 05:59 PM 發表


民主制度有缺點,但麻煩你也講講專政制度的缺點?當你想講專政制度的優點,麻煩你也說說民主制度的優點。。。如果一個制度只有缺點卻沒有優點,早就在地球消失。。。

講呢D係沒用的,就好像兩個不同風俗的地方,你硬要說一些地方過于迷信不科學,人家迷信自然有他們的道理。 ...
冇記錯的話, 類似的問題前面己有人問過, 不妨再答多你一次. 首先, 我冇話民主制度冇優點. 民主制度的優點, 泛民政客已經對香港人洗腦多年, 就算唔支持民主的人一樣可以隨時數幾個出來, 民主教信徒就更加係發夢都識背, 我在呢度重複其實真係冇咩必要. 相反, 好多人根本從來唔會諗民主制度的缺點, 特別係民主教信徒, 佢地可能從來冇諗過民主係會有缺點, 因此值得詳細講講. 當然, 如果你覺得真係有人唔知民主有咩優點, 你不妨也開個題目, 講下民主的優點. 到時話我知, 我樂於去同你討論一下.

其次, 我成日講, 唔好好學唔學, 學民主教信徒的二分化思維, 以為話民主唔好, 就一定要專制. 絕對民主與絕對專制中間, 有好長的光普. 我堅決反對的係泛民要求的絕對民主, 即佢地所謂的真普選. 但一些混合式民主, 例如目前香港用選委會選特首的方法, 或人大831的方法, 既有一定的民主的優點, 也免除了一部份民主的缺點, 係比泛民的真普選好.



引用:
原帖由 阿聞 於 2016-11-27 08:01 PM 發表

唔民主, 就等於要獨裁? 泛民友的二元思維通病真係一個好嚴重的問題.
認同!
佢地只有非黑即白
就正如師兄所講平庸的人理解能力和判斷能力比較低。



引用:
原帖由 caledis 於 2016-11-27 08:03 PM 發表

民主同獨裁係相反嘅概念,有第三條路?
制度仲有好多種
有君主制、部落制、共產主義.....you name it, 個世界咁大



[隱藏]
引用:
原帖由 阿聞 於 2019-11-29 09:58 AM 發表



冇記錯的話, 類似的問題前面己有人問過, 不妨再答多你一次. 首先, 我冇話民主制度冇優點. 民主制度的優點, 泛民政客已經對香港人洗腦多年, 就算唔支持民主的人一樣可以隨時數幾個出來, 民主教信徒就更加係發夢都識背, 我在呢度重複其實真係冇咩必要. 相反, 好多人根本從來唔會諗民主制度的缺點, 特別係民主教信徒, 佢地可能從來冇諗過民主係會有缺點, 因此值得詳細講講. 當然, 如果你覺得真 ...
👍🏻
除左要了解每個制度本身好處壞處
二維思想嘅人
更應該明白,一個社會要運作得好,
書本上嘅理論係一樣嘢
但點樣apply又係另一樣野
仲要考慮每個地方人民質素、文化、背景等因素。
現實生活裏面,佢哋以為嘅「民主國家」並不是完全民主,佢哋以為嘅「獨裁」並非佢諗得咁獨栽。看似資本主義嘅國家其實也有好些是welfare state, 共產國家其實也並非完全不能擁有資產.....等等。

所以更加要多聽多看多思考才能完全了解整體運作。



引用:
原帖由 阿聞 於 2016-11-27 06:58 PM 發表
現時不少香港人, 都相信民主制度是最好的. 民主制度的好處, 泛民陣營和媒體等常常說, 我就不花時間討論了. 但是很多人都沒想到其實民主制度不是完美, 沒想過民主制度也有不少缺點. 甚至可以說很多全心全意支持民主的人, 都是不了解民主制度的人, 因為他們只知民主的好, 不知道民主的壞, 才會如此迷信民主.

因此這裡討論一下民主制度的缺點. 以下例出一些重點.


1) 由平庸的大多數作 ...
你講嘅頭三點我都同意。但其餘兩點就有所保留。
一次定生死:响英國脫歐方面,工黨已成功逼使英過進行變相第二次公投。
被會分裂:美國並冇社會分裂問題。社會分裂只會出現於經濟不振同有種族及宗教矛盾國家。所以可以講,經濟不振同種族及宗教矛盾先係令國家分裂嘅罪魁禍首。



引用:
原帖由 阿聞 於 2016-11-27 06:58 PM 發表
現時不少香港人, 都相信民主制度是最好的. 民主制度的好處, 泛民陣營和媒體等常常說, 我就不花時間討論了. 但是很多人都沒想到其實民主制度不是完美, 沒想過民主制度也有不少缺點. 甚至可以說很多全心全意支持民主的人, 都是不了解民主制度的人, 因為他們只知民主的好, 不知道民主的壞, 才會如此迷信民主.
因此這裡討論一下民主制度的缺點. 以下例出一些重點.
1) 由平庸的大多數作 ...
建制派咁多議員,日日同泛民作對,
點解唔講民主的缺點?
建制派議員無L用既!



引用:
原帖由 ntworks 於 2019-12-26 01:30 PM 發表


你講嘅頭三點我都同意。但其餘兩點就有所保留。
一次定生死:响英國脫歐方面,工黨已成功逼使英過進行變相第二次公投。
被會分裂:美國並冇社會分裂問題。社會分裂只會出現於經濟不振同有種族及宗教矛盾國家。所以可以講,經濟不振同種族及宗教矛盾先係令國家分裂嘅罪魁禍首。 ...
唔完全同意唔緊要. 大家的觀點與角度冇可能次次完全一樣. 有唔同意見可以提出來討論.

"一次定生死" 果個 POINT 其實我可能演繹得唔係太好. 其實主要係想指出由時間上某一點去決定之後一段長時間係點, 短時間內發生的事情有機會引致不超出比例的影響.

"社會撕裂" 那點, 就應該睇為有唔同原因可以引致社會分裂. 經濟和宗教只是常見的原因, 但民主亦係一個原因. 美國當然有社會撕裂的問題. 美國民主黨同共和黨的支持者之間經常有罵戰, 除非有共同敵人. 所以TRUMP係咁揾外敵, 例如中國, 伊朗, 其實多少就係希望唔同黨的支持者都有呢D共同敵人, 咁民主黨人就可以少D針對佢.



引用:
原帖由 kwho1232 於 2020-1-8 02:07 PM 發表

建制派咁多議員,日日同泛民作對,
點解唔講民主的缺點?
建制派議員無L用既!
1) 建制派議員係無L用, 呢點好多建制支持者都認同.
2) 其實係有建制派議員提過民主唔係萬能. 但因為議員自己都係選舉產生出來, 佢地自己都唔方便講太多.
3) 香港太多人比泛民洗腦, 已經信民主信到去宗教的程度, 即係已經 "不要問, 只要信". 如果邊個議員夠膽好似我咁直接指出民主的缺點, 就會比民主教信徒當係異端咁鬧.



[隱藏]
引用:
原帖由 阿聞 於 2020-1-8 05:05 PM 發表


唔完全同意唔緊要. 大家的觀點與角度冇可能次次完全一樣. 有唔同意見可以提出來討論.

"一次定生死" 果個 POINT 其實我可能演繹得唔係太好. 其實主要係想指出由時間上某一點去決定之後一段長時間係點, 短時間內發生的事情有機會引致不超出比例的影響.

"社會撕裂" 那點, 就應該睇為有唔同原因可以引致社會分裂. 經濟和宗教只是常見的原因, 但民主亦係一個原因. 美國當然有社會 ...
美國共和黨同民主黨只係內部鬥爭。因為兩黨都係由嘓幾個大財團支持,所以路線大致係一樣,尤其是對外。
川普唔靠大財團,但雖然有啲小方向改咗,如古巴政策,但响重返亞太,打壓中國呢啲大問題上,兩黨都係一致。



引用:
原帖由 阿聞 於 2020-1-8 05:18 PM 發表
1) 建制派議員係無L用, 呢點好多建制支持者都認同.
2) 其實係有建制派議員提過民主唔係萬能. 但因為議員自己都係選舉產生出來, 佢地自己都唔方便講太多.
3) 香港太多人比泛民洗腦, 已經信民主信到去宗教的程度, 即係已經 "不要問, 只要信". 如果邊個議員夠膽好似我咁直接指出民主的缺點, 就會比民主教信徒當係異端咁鬧. :smi ...
在香港,建制強泛民弱,建制資源多而泛民資源少,係人都知。
竟然泛民可以洗香港人的腦,而建制又不能洗香港人的腦,咁奇怪?建制真係無L用。



引用:
原帖由 kwho1232 於 2020-1-8 05:56 PM 發表
在香港,建制強泛民弱,建制資源多而泛民資源少,係人都知。
竟然泛民可以洗香港人的腦,而建制又不能洗香港人的腦,咁奇怪?建制真係無L用。
道理好簡單,係人都知,建設派係用資源去辦實事,
泛民就利用資源去包裝宣傳,煽情口號來呃無知少年,
而且仲有美國來幫手,佢哋有多年經驗,
抹黑世界各民族荷里活就最拿手:
有無睇過金字塔血淚史?尊榮的牛仔片,紅番被吐口水?中國人紮辮被踢籮柚?



引用:
原帖由 lam_km 於 2019-11-27 10:57 AM 發表
特朗普找烏克蘭對付拜登父子,這就是美國式的民主!
特離譜仲可以免於遣責和罷免,這就是美國式的法治!



引用:
原帖由 kwho1232 於 2020-1-8 02:07 PM 發表

建制派咁多議員,日日同泛民作對,
點解唔講民主的缺點?
建制派議員無L用既!
建設派有乜嘢議題係同泛民作對呢?
泛民毫無建設,為反而反,
泛民有邊樣嘢係幫到社會和市民嘅呢?



[隱藏]
引用:
原帖由 ntworks 於 2020-1-8 05:22 PM 發表
美國共和黨同民主黨只係內部鬥爭。因為兩黨都係由嘓幾個大財團支持,所以路線大致係一樣,尤其是對外。
川普唔靠大財團,但雖然有啲小方向改咗,如古巴政策,但响重返亞太,打壓中國呢啲大問題上,兩黨都係一致。 ...
無錯,由於美國共和黨同民主黨的內部鬥爭,令國家空轉。
雖然兩黨都係由嘓幾個大財團支持,但係路線不一樣,
例如阿侵傾向於農業、石油,民主黨則傾向於科技、環保。

川普靠哂大財團,支持佢嘅財團就係劍橋分析幕後黑手,
唔止响美國搞出個川普來,响英國亦搞出脫歐。

其實美國唔只有啲小方向改咗,成個政治生態都改哂,依家互相抹黑。
以前麥凱因係高尚政治家:禁止選民抹黑奧巴馬、反對政治捐獻無上限...
依家民主制已經發展成金權政治,政黨只為財團和個人政治利益,
毫無遠見,寧願起圍牆都唔搞基建,完全唔知將來點發展。

因為民主制已只能靠抹黑對手,而毫無國際競爭力,
只能靠打壓中國來藏拙,所以兩黨都係一致,成為國策。

[ 本帖最後由 003U 於 2020-1-9 11:02 AM 編輯 ]



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]