• 瀏覽: 12,843
  • 回覆: 109
  • 分享: 1
+3
小朋友發燒可大可小,有移民英國嘅港媽在網上大吐苦水話 ,4歲女兒發燒、咳嗽及流鼻水,醫生卻說「連燒5日再去搵佢」,令她大為沮喪,反思移民對子女究竟是福是禍。
該港媽於fb群組「英國香港人生活交流區」分享,子女去到英國後不斷生病,表示在英國8個月以來,其4歲女兒雖然每天都有吃維他命補充營養,然而「鼻水同咳都無停過,間唔中仲發燒」。然而,家庭醫生卻說「連續燒5日先再去搵佢,鼻水和咳又話會自己好返」,她坦言感到「好沮喪」。更不幸的是,4個月大的細佬亦被加姐傳染,「見到咁細個bb不停咳,又鼻塞,又流鼻水,真係陰公」,惟家庭醫生看診後仍是給予同一回答,「佢自己會好返」。
帖文引來不少同路人共鳴,有人留言「完全一樣,有時會懷疑帶佢來,係幫緊佢定害緊佢」,港媽回覆時亦承認「我都有因為咁動搖過」。正所謂可憐天下父母心,有意移英的父母真係要諗淸楚。



你千奇唔好反思呀大佬, 自由好重要

新聞來源連結:
https://www.dotdotnews.com/a/202303/24/AP641c11e5e4b0b9d904f57b12.html



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
港人話細路要病下先得架,所以唔可以戴口罩遠離病菌喎
好似佢咁咳8個月啱架啦



提示: 違規內容已被屏蔽
[隱藏]
好頭係害啦


提示: 違規內容已被屏蔽
有交保護費嘛可以去睇GP喎  不過佢會叫你返屋企休息多D就會好, 再唔惦就食必理痛, YC話好平, 平到可以當飯食.


播毒人才


害得個細路女最慘既,咪佢個白能痴老母囉


[隱藏]
千祈唔好燒壞個腦呀,
唔係去到民主自由嘅地方但乜撚都感受唔到



一定係為子女好啦 記住唔好返來就得


最岸鳩是,知得太遲,樓已賣,返香港冇地方住


呢白痴真係覺得西方等如天堂,等如民主自由?一個連事非黑白都不懂分析的人,毒媒俾乜資訊你你就接收乜,最終誤判,害死是你自己。


英國的空氣濕度長期平均85%, 以前英國叫霧都。 如果屋子不抽濕,就有可能有不同霉菌
住久了就會習慣



[隱藏]
一定返中國最好





主題標籤 #移民
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]