• 瀏覽: 16,176
  • 回覆: 75
  • 分享: 1
+11
英國傳媒周二(24日)報道,一名香港女子去年4月移居英國後,至同年11月獲發現死亡,終年27歲。驗屍官當天公布,死者是自



英國傳媒周二(24日)報道,一名香港女子去年4月移居英國後,至同年11月獲發現死亡,終年27歲。驗屍官當天公布,死者是自殺身亡,並形容對方聰明,卻因生活拮据而死,情況非常不幸。
死者Yee-King Ho去年4月移居英國倫敦,並以每月900英鎊(約8,685港元)租住一個合租單位。她的兄弟透露,由於其姊妹擔憂收入,難以在英國維持生活,再加上租住單位浴室情況欠佳,故其精神開始出現問題,相信對方生前曾經節食。
 
資料顯示,死者2017年在香港取得學士學位,2019年在瑞士日內瓦完成碩士學位。她同年9月在約旦工作,至2020年回港工作。2021年4月,她透過英國國民(海外)護照(BNO)移居英國,在一間慈善機構工作。
 
可以長眠英國享受永生民主自由係BNOer一生的榮譽.
我點唱一首歌[愛於錯誤年代]作為恭賀, 歌詞真係寫得合適.
 
 
https://www.youtube.com/shorts/WNoKFq3nqaQ

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20230125/bkn-20230125203505572-0125_00822_001.html進入香討影片區



聞煮凶器......


27 ... 碎


回流潮變晒自殺潮,皆因面子大過天,比納粹鬼玩殘玩柒完,都冇面跪底認錯,逃亡英寨國終於明白納粹鬼美麗既大話!
結果接受唔倒現實只有一個送上西方的天,生要係中國人,死要係外國鬼!
黃毛漢奸依家先知自己柒左唔緊要,最緊要有勇氣回頭是岸!
出面嗰班黃毛漢奸連改過既勇氣都無咁就比新納粹顏色玩死一世,真係仲衰過香港坐監改過嗰喲呀!

[ 本帖最後由 bronze18man 於 2023-1-26 06:33 編輯 ]



[隱藏]
報應


啱喇啱喇,千其唔好躝返嚟


會越來越多呢啲個案


「海外華人滄桑血淚史」又添一頁。


永遠可以呼吸假自由嘅空氣了。


[隱藏]
人離鄉賤,去到夢想天堂變地獄,受歧視,生活壓力影響。無法接受以往被洗腦的現實。痴左線步向自殺!


希望陸陸續續都有黃絲狗好似佢咁啦,記得呀!「死」都唔好返嚟呀!


黃絲個個都係自視過高, 受唔起挫折, 不過有勇氣去死都唔返香港, 比個讚佢, 其他黃絲應該好好向佢學習, 香港唔歡迎黃絲返黎, 要死留返係你地既宗主國


陰公囉,咁後生就死左


後悔自己喺香港做白痴野,在英生活未如理想,又無面返港面對家人同黃朋友
2019 害了香港一代人,黎智英一干人等判監十世都難洗罪孽



[隱藏]
都唔怪得香港人要移民...😔活在貧富懸殊的香港,香港人雖是人, 卻活得狗都不如, 每日長時間工作, 還要拿一半月薪去供樓, 供果班銀行佬, 政府, 地主, 保險公司, 還有大財閥, 你每天消費便每天送錢給他們, 那些在上位,的統治者愚弄, 付出汗水言麼多, 結果分享不到經濟成果, 經濟GDP果餅係大, 但下面的人無得食, 做死就有份, 以為萬幾元好高人工, 點知物價比十年前貴多一倍, 銀行濫印銀紙, 量化寬松, 其實係令你戶口存款貶值, 你食唔飽, 你得辛勤工作, 你無時間去反政府, , 政府還有許多大白象工程, 利益輸送, 中飽私郎, 幾千幾百億豪花, 卻對貧人非常冷漠, 任由他們在劏房被燒死, 常說無地無地起樓, 直升機影落黎成個香港根本大把地, 很多大塊大塊的地可住, 又可移山填海, 只因港府被地產佬支配, 才大話連篇, 說無地地樓, 根本係要迫你D人住得又貴又細, 總之而家香港果班既得利益者就係要在香港食窮人的肉, 飲窮人的血


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]