• 瀏覽: 9,385
  • 回覆: 44
+4
NOKIA機堪稱「手機之王」,過去曾有一段輝煌歲月,NOKIA產品向來以堅固、耐用著稱。據澳洲媒體報道,一名婦人早前在澳洲黃金海岸(G



千禧年頭及中,正是 Nokia 手機太耐用,D 人幾年都不用換手機。
而家智能手機,特別是 「I 瘋」,D 人係咁追新 MODEL,未爛下,一年換一部。

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1888062/即時-國際-神機-澳婦海灘拾獲Nokia3210手機-浸海水多年機身完好無損



手機跌唔破


咁既樣叫做「完好無損」? 


3210真係正,可以玩換殼。


[隱藏]
引用:
原帖由 Tokyo2040 於 2022-11-24 08:51 發表
3210真係正,可以玩換殼。
好同意。小弟亦有部3210,約在2000 年,在官塘數碼通出的,應是第一代3210, 重係芬蘭機。到而家重開到機。係古董了。



我都跌咗一部啦!估計喺巴士上。所以我估有人喺艇上部機跌咗落海執唔返?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
可以改做剃毛機 用


太耐用,冇人換機,所以Nokia 生意一落千丈


[隱藏]
其實佢係一部鬚刨。 


Nokia是一個時代的記憶


Nokia當年仲hit過 唉瘋


當年Nokia同Ericsson不相伯仲


不在乎天長地久,只在乎曾經擁有。


[隱藏]
佢重係第一款無天線手機。而家同老伴部 8250 都保存得好好,叉機同電仍然可用。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]