• 瀏覽: 6,411
  • 回覆: 29
  • 追帖: 1
  • 分享: 2
+7
司法災難,放生毒案疑犯。一名外籍男子3年前抵港被香港海關查獲藏有市值近500萬元的可卡因,被控以販毒罪。但高等法院審案時,外籍女法官金貝理突然要求以「案中案」方式,處理連控辯雙方都同意呈堂的電話手機程式WhatsApp對話,後更裁定不可呈堂,其後單單基於這理由,接納被告永久終止聆訊申請。律政司即時表明會向終院上訴,金貝理仍堅持批准被告在等候上訴期間離港。最終被告遠走高飛,但終審法院昨日頒下判詞,裁定律政司上訴得直,直指金貝理僭越陪審團職能,不可把有關對話呈堂是錯誤,下令發還在另一法官席前重審,並指示原訟庭可以發出拘捕令。

司法問題由黑暴期間,市民睇得清清楚楚

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/洋法官放生外籍疑犯-涉運毒入境-去不返-214500635.html



放生毒案疑犯


海外收錢 吹呀


屍法毒瘤幾時可以踼走


[隱藏]
要將呢個奸官革職兼判監


外籍女法官金貝...


唔通收曬黑金又講你知



假髮外國收錢,你吹得佢脹!


香港都唔係判有冇罪,係打程序啱唔啱而已


[隱藏]
快D炒柒咗呢D內奸喇


金貝利是咪果個個法犯法果個法官。 最like超速駕駛果個?


無奈!爺爺唔理!蕉蕉衹理大灣區!廢柴耳完選擇性失明!無奈到開始失望!

利申:籃到出汁,祇講事實。



假髪人咪妨礙屍法公正
呢d咪係叫屍法獨立😂😂😂



抄友啦!


[隱藏]
乜野叫羊法官? 有冇豬法官? 牛法官?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]