• 瀏覽: 22,986
  • 回覆: 196
  • 分享: 2
+4
與內地逐步便利通關未見曙光,全國人大常委譚耀宗今日(15日)在有線節目《有理有得傾》上形容通關問題「難搞」,但隨著疫情受控,相信可逐步放寬



你地班建制大佬一邊又推香港對外開關,病毒變種又入緊黎,個案又愈來愈多,又話通外關同內關無矛盾,既然無矛盾,你地力推的逆隔離點解會甘難搞?


李家超上任前大言不慚講過與內地通關及兩地復常是頭等大事,以結果為目標,不是口號型政府,遺憾的是,與內地復常通關至今仍遙遙無期。

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/825597/逆隔離胎死腹中-譚耀宗稱人手責任阻滯多-可著眼縮檢疫期增驛站



港燦妄想自把自為不知天高地厚


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
一相情願
前朝777如是
當朝超哥如是
完全唔明白國內情況
浪費了多少時間?



國內開放,便開放
國內不開放
就是不開放
不是你香港浪費時間人力物力,能改變甚麼



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
痰尿盅個朋友乜又唔同講法嘞,真係好難捉摸喎!





提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
香港成班廢官, 明知通外關會引入病毒, 都係要一意孤行, 而家引入埋新變種病毒喇, 內地點會同香港通關? 仲有, 的廢官成日要通外關, 原來係要方便自己老婆星, 港二邊走去處理業務, 所以香港同內地通唔通到關, 對呢的廢官嚟講, 根本唔係重點, 佢點會去理吖。

[ 本帖最後由 smallcannon2002 於 2022-10-15 20:28 編輯 ]



香港點努力抗疫也沒有用,根本有人就心理上認為香港居民個個帶有新冠病毒,世界上竟然有一個咁嘅國家咁樣對待自己國民,魯迅先生如果在世一定口誅筆伐!


香港太多造假


香港接收咗好多難民


同埋諗得出逆隔離嘅人, 簡直係廢中之廢, 白痴中嘅白痴。試諗下, 如果個人係香港隔離完, 上到內地先確疹, 內地一定會話香港做得唔好, 反而個人係內地隔離, 就算之後點確疹, 都係內地同果個人嘅問題, 同香港無關。逆隔離呢的嘢都諗得出, 呢的廢官, 真係無得救。


[隱藏]
逆向隔離都on 9


人地會信你嗎?


1. 大陸本身有能力加大個隔離數量,唔需要在香港隔離
2.香港太多曱甴醫護,有心搞大陸,一定求求奇奇,放病人上大陸
3. 大家個測試水平不統一,容易製造混亂
4.人地要下台,香港做錯什麼也無事,根本無可能信你



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]