• 瀏覽: 2,604
  • 回覆: 14
+7
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
美國人要食自己



以後打復必泰都自費吧。


引用:
原帖由 半夏善良的黑頭 於 2022-10-22 14:03 發表
美國人要食自己
美國政府理得你死人啦,到時啲人無錢自然唔駛檢測,唔駛醫治,死咗都唔駛入新冠數。
最後,美國新冠疫情自然就消失埋,成功抗疫了。
至於美國人條命,就要睇下你係有錢人定窮人囉。有錢人就唔駛怕無醫護照顧,唔怕無藥食,基本上係唔會咁容易因中新冠而死。相反,窮人就中咗招都要睇好唔好彩,好彩嘅咪輕症自癒無事囉,唔好彩病情較重嘅就只有等死。
所以,呢啲就係西方社會嘅所謂自由了。至於民主,西方社會嘅民主係選票式民主,人民只係一張選票而已。人命不重要,選票才重要。
咁有人又會問,人無咗條命就自然無埋張選票啦,又有乜分別?
其實分別好大。就以美國選舉為例,人命的確就係一張選票,但要知道政客得票不是以張數計,而係以得票率計。即使美國現在死上百萬人,即使當每一個人都係一張選票,那就有一百萬張選票消失了。不過重點係,少了的這一百萬張選票,不是只會投給某一黨派或某一個人,而係會平均失散給各政黨及各政客的。所以,人死了,選票沒了,但得票率並沒有甚麼改變。
這就是西方社會人命同選票的分別。
所以,睇下呢幾個月拜登嘅政治操作,基本上都只係為咗11月嘅中期選舉,而完全無諗過點解決美國現在嘅民生問題。



[隱藏]
依一代復必泰要收埋個尾彩


夠鐘出糧俾班專家.


在12歲至18歲青少年中,接種1劑或2劑mRNA疫苗對預防住院的保護效果分別為60.2%和82.4%,接種1劑或2劑科興疫苗對預防住院的保護效果為30.8%和90.7%;
對于3歲至18歲群體接種疫苗后感染新冠病毒導致的中度至重度疾病,2劑mRNA疫苗和科興疫苗的保護效果分別為93.1%和95.8


呢班專家都算蠱惑,港大做埋研究,撳住冇人提,專家又唔講,傳媒又唔報,市民完全蒙在鼓裏!

你做完研究又唔公佈畀香港市民,浪費研究經費,浪費研究人員一番心血!

香港大學李嘉誠醫學院發現
防止O仔變種引起重症
科興滅活疫苗勁過復必泰mRAN疫苗
mRNA只係對原始品種威水,對變種就食泥。

怪唔得嗰班日日吹奏香港市民要打mRNA嘅垃圾飯桶狗屎整蠱專家今個月全部收曬聲,冇再喺度吹噓mRNA疫苗!

不過要講返,就算打咗疫苗,一被感染一樣上腦。
疫苗保命,清零保腦。
https://bj.bjd.com.cn/5b165687a0 ... b01fc573cdfdbe.html



藥廠老闆肥到褲都著唔落


而家知道邊個是最大動機製造人造病毒啦.


[隱藏]
美國的契弟係要咁俾美國閹,真係冇計喎


好彩中國醫療科技夠勁, 咁快研製滅活疫苗. 果D 又貴又未經時間考驗既野留返比歐美同D曱甴啦.





提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
根本, 個劇本早就寫好了... 美國佬先將美國肺炎病毒散播全世界, 然後老外西毛藥廠就扮晒緊急研發, 將一早準備好的疫苗拿出來扮救世主拯救全人類, 跟住就可以捏著各國政府喉嚨比錢賺到盡... 幸好有中國生產大量滅活疫苗供應及支援有需要的國家, 否則... 老外西毛藥廠早就㩒住嚟搶錢... 一邊放毒, 一邊賣疫苗, 這個掠水搶錢技倆玩了半個世紀有多, 老外西毛人渣真係卑鄙又賤格...


[隱藏]
加價正常

廉價疫苗就可以平行宇宙

不懂變 (上上下下右右左左BABA STAR)

[ 本帖最後由 jackiewcp 於 2022-10-22 17:20 編輯 ]



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]