• 瀏覽: 1,819
  • 回覆: 5
+6
近日社交平台流傳至少2段片段,顯示在美國密西西比州一間日間託兒所內,有職員戴上與電影《奪命狂呼》類似的恐怖面具唬嚇小孩。警方調查後拘捕拘捕5人,並已落案控告其中4人嚴重虐兒罪,其餘一人則被控行為不檢。

其中一段片段是於9月拍攝的,另一段於本月拍攝。片段顯示,其中一名工作人員戴上恐怖的萬聖節面具,造型與經典電影《奪命狂呼》的鬼面殺手類似,在託兒所內大聲斥喝沒有做好清潔或頑皮的小孩子。



香港那班v煞面都好乸嚇人好乸恐怖, 香港差人都應要學下老美

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1881054/即時-國際-戴-奪命狂呼-鬼面具嚇小孩-美國託兒所職員被控虐兒



唔係喎, 我睇怪獸公司, 話班小朋友鍾意人嚇喎,  嚇人班怪獸係忠嗰喎.美國的文化令人好混亂


小黃人2019年戴住嚇死人


係美國生活要從小訓練個膽量,唔係點面對突然其來既槍戰


[隱藏]
嚴重虐兒?? 送盒VF1S 或 F14  F18F骷髏頭尾翼戦機玩具 比小孩。 你睇佢驚唔驚??









[ 本帖最後由 06VV 於 2022-10-23 12:19 編輯 ]



咁就虐兒?
間嘢係唔係for平民窮人細路架
俾唔起錢就係咁嘅教育,訓練啲廢物出嚟
加劇富者越富,窮者越窮
個個窮人小孩要無痛、快樂學習
專出懶人廢人抗壓力低弱智
咁富人階層千秋萬世



主題標籤 #萬聖節
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]