• 瀏覽: 1,278
  • 回覆: 7
受統一教會等事件影響,日本政府內閣支持度跌勢未止。共同社周日(9日)公布最新民調顯示,內閣目前支持度僅得35%,較上月下



堂堂日本天皇要迫巴士,做手相既仲當美英神咁拜,呵呵

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/intnews/20221010/bkn-20221010000515732-1010_00992_001.html



日本一直俾呢班右翼管治,唔會有前途。


天滅日本


偽民主自由日本戰犯國, 勞民傷財選黑金首相, 民望低不是問題... 只需要燒納稅人銀紙再選過另一隻黑金首相就當解決了... 始終, 掛起個偽民主自由招牌話有選票就有得解決, 愚民蠢人就是最易呃...


[隱藏]
其實美國及其盟友民選國家政府有幾多個係深受人民愛戴嘅呢?我信係零。反而佢哋最討厭嘅獨裁中國政府府就有百分九十以上嘅人民支持。點會咁架?


已經唔重要...........如果克里米亞大橋被炸..........日本參與其中.......!!
保證核彈會再一次炸向日本.........可能是東京.......或者是京都......!!


再提醒日本.........有的戰爭是不能參與..........假如參與就輪不到你退出.......!!



黐住美狗, 落得如此下場, 活該.


只有開明的人權民主國家才會有這樣的民意調查,若是專制極權國家民調是不可犯上的嚴重案件。


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]