• 瀏覽: 13,746
  • 回覆: 72
+2
法國大批群眾10月16日走上首都巴黎(Paris)街頭抗議物價飆漲,2022年諾貝爾文學獎得主、法國作家埃爾諾(Annie Ernaux)也參與其中。主辦單位稱,這天有14萬人參與示威。

極左派政黨不屈的法蘭西(La France Insoumise)領袖梅朗雄(Jean-Luc Mélenchon)偕同埃爾諾一起遊行,並號召18日大罷工。他告訴示威群眾:「你們將經歷獨一無二的一週。」
梅朗雄追隨法國4個工會的腳步,這些工會呼籲18日展開爭取調薪的罷工及示威,但它們不包含最大的法國工人民主聯合會(CFDT)。

法國煉油廠員工為爭取調薪而持續數週的罷工,引發聯合大罷工的訴求呼聲。法國政府下令強制部分煉油廠工人回到工作崗位後,4個工會也號召示威以協助維護罷工權,工會認為政府此舉違反這些工人的憲法權利。



幾時都話法國人唔係白痴來

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/826009/法國巴黎14萬人示威抗議物價飛漲-諾貝爾文學獎得主也上街



一齊大罷工


法國要唔要搵曱甴幫手搞大三罷? 


物價飛漲咪問下你政府做咗啲乜,仲乜要跟隨老美做賊。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
肛復左法國未?


遊行抗議又有何用呢?
比佢哋換埋個總統、首相、總理、政府.......,乜柒都選過晒啦,物價飛漲都係一樣會繼續發生架喇,唔通換晒班人,就可以保證會通縮咩!



法國大擺工


引用:
原帖由 深水埗街坊70777 於 2022-10-17 09:07 發表
很快就管迫民反,暴動了
或之你暴動、高通漲、凍死人、無能源要停工,政府首要支持烏克蘭繼續打仗!!

大部份歐豬國家都係為美國服務㗎啦!!



[隱藏]
通賬,你叫法國政腐點回應你地,唔通話制裁俄國被人返制導致咩


咁少😄


物價飛漲,民怨沸騰


就算所有學者上街都無用,成個歐洲為俄烏戰爭埋單仲要俾美佬割肉飲血。我就買花生等睇歐洲點過冬


有文煮就得啦


[隱藏]
法國政府下令強制部分煉油廠工人回到工作崗位


原來法國政府可以迫人民返工咁趣緻



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]