• 瀏覽: 969
  • 回覆: 2
美國軍事網站10月12日發表了馬修·考克斯嘅題為《機器狗未嚟可能陪伴軍人參加戰斗》嘅報道,具體內容編譯如下:

    美陸軍科學家一直喺研制一種像狗一樣嘅4足機器人,佢可以接受士兵嘅指令,就像真正嘅牧羊犬一樣。

    呢款「步行式與運動適應」(LLAMA)機器人系美陸軍研究實驗所系度開展嘅一個項目,旨喺設計並展示一種近乎完全自主嘅機器人,能夠跟隨士兵到達任何地方。

    美陸軍研究實驗所嘅官員講,呢個項目明顯唔同於海軍陸戰隊2010年與國防部高級研究項目局聯手研發嘅另一種4足嘅「騾子」機器人,「騾子」機器人喺戰場上可以替海軍陸戰隊員背負作戰裝備。
美陸軍研究實驗所嘅機械工程師賈森·普西介紹講:「我哋希望畀士兵們發明一種更接近牧羊犬嘅嘢,我哋希望佢能夠進入士兵會去嘅地方,比如建築物內。」
    佢講:「佢應該系士兵嘅隊友,所以我哋希望有一個平台,咁士兵就可以告訴機器人進入下一棟樓,幫我把書包拿返嚟。呢座建築可能喺戰場嘅另一端,也可能必須要跨越復雜嘅地形,我哋希望呢個機器人能完全自主操作。」
    LLAMA項目系兩年前通過美國「機器人協作技術聯盟」計劃啟動嘅,該項目旨喺研究高智能無人機器人嘅概念。美陸軍研究實驗所嘅機械工程師賈森·普西介紹講:「我哋希望畀士兵們發明一種更接近牧羊犬嘅嘢,我哋希望佢能夠進入士兵會去嘅地方,比如建築物內。」    佢講:「佢應該系士兵嘅隊友,所以我哋希望有一個平台,咁士兵就可以告訴機器人進入下一棟樓,幫我把書包拿返嚟。呢座建築可能喺戰場嘅另一端,也可能必須要跨越復雜嘅地形,我哋希望呢個機器人能完全自主操作。」    LLAMA項目系兩年前通過美國「機器人協作技術聯盟」計劃啟動嘅,該項目旨喺研究高智能無人機器人嘅概念。



未嚟機器人戰爭將更明顯加大推廣。


機器人戰爭唔會太遠。


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]