• 瀏覽: 4,460
  • 回覆: 4
  • 分享: 1
現年29歲的無綫小花林穎彤(Bella)身世坎坷,直至近年事業有所起色,生活才得以改善。豈料,Bella母親被爆有「叫鴨」癖好,爆料人更提供疑是林母的短訊截圖,內容露骨。就截圖所顯示,林母似與對方討價還價,當中有人表示:「我有幾個帥仔,好靚仔二小時X二次X一次都係一千公價,我食鴨多過你食飯呀,傻仔,千五都唔得呀!」並主動上載6張與3男伴攬攬錫錫照片,再表示:「3小時才收二千,香港我有3個,分別是20歲、22歲同24歲,房租我畀的。」

Bella身世坎坷,直至近年事業有所起色。

Bella母親被爆有「叫鴨」癖好。

手機短訊截圖曝光。

內容露骨。
東網就此事向Bella求證,她說:「我了解咩事先。(相中人係咪你媽咪?)我要睇清楚先,畀啲時間等我同媽咪講吓。」未幾,她以短訊回覆,指對方是媽咪一個朋友,得知她與母親的關係後突變,聲稱欠下銀行卡數,要求林母在金錢及生活上支持,當林母拒絕後,對方開始以電話、訊息騷擾母親,她說:「態度惡劣,仲作出言語恐嚇要挾,讓我家無寧日。」
冇干涉媽媽私生活
Bella透露母親飽受情緒病及抑鬱症困擾,含辛茹苦獨力養育她和姊姊,長期承受沉重壓力:「我只希望能盡孝道,令佢生活無憂,係我做娛樂圈,唔係我媽咪做娛樂圈,唔希望我工作同身份,會為家人帶來不便同困擾,如果我唔係藝人,對方未必會如此找我媽咪麻煩。」由於事態嚴重,有消息指林母前晚已報案,據知案件列作求警協助。對於林母與不同年輕男伴的親密照片,Bella未有正面回答,只謂:「媽媽有佢識朋友嘅自由,我一向冇干涉佢嘅私生活,但無論如何,如果有人用任何理由威脅,我都唔想啞忍。」

母親遭恐嚇,Bella承認母親已就事件報警。

喺呢段時間,Bella話會同家姐盡孝道陪住媽咪。

Bella話有咩事,都會喺媽咪身邊!
另外,Bella昨日(20日)如常離開公屋寓所往工作,承認母親已就事件報警,而她接受訪問時表現堅強,淡定地說:「因為都係一啲嚴重啲嘅事,報咗警就唔可以喺度講喇!不過我都有同公司講。」問到母親可有受事件困擾?她表示會和胞姐盡孝道陪媽咪:「睇住佢囉!有咩嘢事,我哋都喺佢身邊嘅!(安慰佢?)我係佢個女嚟㗎嘛!」
坎坷童年瞓街行乞
童星出身的Bella,早在1歲時,父親因外遇而拋妻棄女,剩下她與媽媽、家姐相依為命,不但曾因冇錢交租被逼遷瞓街,甚至一度在葵芳天橋行乞,幸好當時成功申請綜援逐步改善生活,及後更苦盡甘來,她於10歲時憑與馮寶寶合作的亞視劇集《萬家燈火》一夜成名,之後亦不介意分享童年經歷,獲節目邀請與鮑起靜重遊行乞舊地,場面令人動容。

Bella小時候曾一度喺葵芳天橋行乞。
長大後,Bella於無綫與電台合辦的選秀比賽《打出十人巷》勝出並簽約無綫,繼而主持《安樂蝸》成功入屋,並憑劇集《城寨英雄》「鑫鑫」一角人氣急升,近年則加盟星夢娛樂做歌手,歌、視雙線發展。









男歡女愛上完床送禮或者畀錢當係表達心意唔犯法架! 所以好少會告事主, 絕少告G/duck賣淫!



新聞來源:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/entertainment/20211021/bkn-20211021020102860-1021_00862_001.html



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
而家啲鴨會唔會食完老母食個女?想要答案了解吓行情🤔

[ 本帖最後由 夜來人 於 2021-10-23 12:17 AM 編輯 ]



只准林母叫鴨,不准雲迪叫雞
好詩好詩



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]