• 瀏覽: 1,533
  • 回覆: 1
黃子恆認與大陸女fans上床 網民斥不潔身自愛

現年36歲的黃子恆上年在《味想天開》擔任第二男主角,正當以為上位在望時,就被人爆出與裕美發展婚外情,但無綫繼續給予機會,讓他在《降魔的》擔任重要角色,最近又憑《是咁的,法官閣下》獲觀眾好評,豈料他又有負面新聞爆出,今次更與大陸女fans發生關係,現時女方更懷有身孕!

雖然黃子恆承認與女fans上床,並強調做足安全措施,有戴套,同時否認是BB的經手人。不過,事件曝光之後,原本支持他的網民都心痛黃子恆不懂珍惜機會,屢次爆出桃色新聞,但就留言謂︰「佢都幾老實,直認X過個女fans。」

事後更有fans在其IG po下長文,心痛他不懂珍惜機會。其中一段寫道︰「經過今次事件真係對你好失望,希望你好好管理好你嘅私生活,唔好浪費你嘅觀眾緣,大台對你嘅賞識,假如你正正經經拍拖公開有女朋友,我唔信會有人質疑你、抨擊你,雖然我只係一個微不足道的觀眾,同你曾經的支持者,若果你見到呢個留言,請好好諗清楚。」

新聞來源連結:
https://www.am730.com.hk/news/娛樂/黃子恆認與大陸女fans上床-網民斥不潔身自愛-152720



http://www.joeyyung.hk/
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]