• 瀏覽: 3,075
  • 回覆: 52
大公文匯全媒體報道:政務司司長李家超昨日(6日)宣布,已向行政長官林鄭月娥遞交辭職信,辭去政務司司長的職務,並指如果辭職獲中央批准,準備參加下一屆行政長官選舉。
林鄭月娥今日(7日)在政府高層記者會上回應指,政務司司長的任免需由中央人民政府批准,目前暫未有政務司司長的署任安排。由于李家超身兼資格審查委員會(資審會)主席,林鄭月娥說,資審會主席稍后會重新作出任命。
林鄭月娥重申,不會評論第六任行政長官的事宜,她有責任的就是順利舉行特首選舉工作。

https://www.youtube.com/watch?v=zUZFPNSX-bg進入香討影片區



我誠心恭
李家超先生成功



我覺得新一屆特區管治會有根本改變,唔會單一由特首去執政向中央負責,會參照國內各省、市嘅管理架構,除省、市長外仲設有黨委書紀,職棒權大過省、市長,並直接報告中央。今次新增選委會總召集人就係未來特區嘅黨委書記(否則唔駛用國家領導人去擔任),所以梁振英喺未來特區管治擔起極重要角色,對香港極有利


如果唔追究今屆政府第五波疫情的責任。咁李家超局長選咗都冇用!


[隱藏]
武官上場最好不過


是旦啦


希望林鄭係藍色而李家超係青色!若是一蟹不如一蟹,乃香港之禍!!


特首最低要求:有智慧,有勇氣,不畏強權,選賢任能,能者居之,最罩忌就係 用人為親!


He is an excellent choice for the job!!!!


[隱藏]
霸氣宣佈參選
壞蛋改邪歸正莫遲疑。



落實中央治港的大方針,愛國愛黨,敢於鬥爭,大刀闊斧改革,切實解決民生問題!可以做到咁樣,真係邊個做都可以!


有心唔怕遲。


李家超任職警隊35年期間,一直持有英國國籍,到2012年出任保安局副局長時,按相關法律要求放棄英籍。有傳媒報道,李家超妻子及兩名兒子亦持有英國籍。本報昨向政務司長辦公室查詢此舉有否違背「愛國者治港」原則,但至截稿前未有回覆。


唔好啦 唔見得佢可以為香港經濟有咩貢獻 愛國人才真係咁難搵咩


[隱藏]
真的很似 ..大家也姓李..


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]