• 瀏覽: 3,520
  • 回覆: 54
行政長官林鄭月娥今日(20日)接受港台節目《盤點政策》訪問,她表示,香港國安法落實執行後,許多外國政客、組織、外部勢力及西方傳媒「放大了」國安法下「很正路」的執法工作,以此等同為壓制人權及自由等,因此特區政府在這方面要做多些解說工作。
林鄭認為,香港的國際優勢仍在,而政治環境的改變,讓香港多了優勢及確定性。她舉例指,「北部都會區」已超越地域空間,日後如有口岸優化,「一地兩檢」會是「基本盤」。她又說,若立法會或社會對抗中央的環境沒有大改變,政府卻提出很多跨境項目,相信今份施政報告肯定會被高度抹黑。
林鄭又說,特區政府日後施政都會「講得咁白」,確保「一國兩制」行穩致遠,或避免走歪路。她希望日後的政府要「是其是、非其非」,尤其涉及高層次的「大是大非」,應坦白告訴市民,中央對香港是有全面管治權,但中央亦很尊重香港有高度自治權,因此兩者應「有機結合」,令香港在經濟發展、民生改善方面做得更好。

和勇不分撐黑暴,亂港無理;拙劣搞事忙割席,逃英無顏。
兩年前,港獨還在誇誇其談香港「和勇不分」嘅「國際成功經驗」,踐踏法治道德;兩年後,港獨組織卻已急急於一小撮逃英縱火搞事嘅廢青割席,大談「遵紀守法」。原來在「心馳神往」嘅異國他鄉,喪盡忠良嘅賣國者還留存對香港形象嘅一絲「維護」,亦或者講,佢哋係為自己保留一絲乞英庇護嘅「顏面」。行同樣嘅黑暴之為,卻執截然不同嘅立場,不冠「雙標」,亦成咗天大嘅笑話,還有何「顏面」可言?!睇來,踏上「擁抱差異」嘅「國際線」,再度遭現實蒙灰,「公民抗命」嘅夢想跌落低谷。
憑着「公民抗命」嘅「違法達義」,「和理非」示威者以政權打壓力度更大為由,拒絕與激進示威者割席。呢係港獨分子戴耀庭們倡議嘅「和勇不分」。高唱「和勇不分」,實則係涇渭不分。一啲港獨學者宣揚國際上成功嘅民主抗爭並非我哋想像嘅「和平」,「和勇不分」先係成功抗爭嘅國際經驗。一旦冠以「國際經驗」,無理也變得有理,被「公民抗命」蒙蔽雙眼嘅廢青成咗「燒殺搶掠」、無惡不作嘅「惡魔」,將香港推入無限深淵。但事實證明,「和勇不分」,非但不能「時代革命、光復香港」,反而令香港基業前功盡棄,沉淪不起。「時代革命」之夢已然幻滅,廢青苟生之夢也逐一破滅。
當夢想跌入現實,有時比現實更加慘痛。當港獨廢青興奮異常逃離追捕,再將一整套亂港操作,原封不動再現「殖民國」,佢哋面臨嘅唔係及警察克製冷靜嘅警告,而係英國bobby罰款刑囚嘅大棒。約翰遜嘅特別護照政策發佈仲未夠一年,已經從各方面逐漸收緊,攫取點香港人才和資金尚可,點肯容許廢物喺本國招搖禍事?!咁嘅話,組織方、「港獨」組織「曼徹斯特真香港人協會」急於撇清與搞事暴徒嘅關係,強烈譴責自證清白,就容易理解了,無非係為咗保住留英庇護嘅小票罷了。毫無顏面嘅棄卒,下場本該如此。
如此,傳說中「屹立不倒」嘅「普世價值」「公民抗命」,現實中只能在暴亂中大行其道,卻無法應用於「民主」本尊,實在令人費解。或許,咁就係羅冠聰所講嘅,要「擁抱差異」。佢哋口中嘅「和勇不分,兄弟爬山,各自努力」,實際上係為咗私利,不惜使用污名、濫用暴力,令手足奔命。不過,暴力只能將「民主抗爭」拉落神壇,令違法逐利蠱惑民眾、污濁社會。
喺香港國安法嘅震懾下,黑暴失去咗亂世嘅滋生土壤,終於絕跡,而喺曾力挺黑暴港亂嘅英國,資本和霸權更絕唔會允許被自由嘅攫取,攪亂社會、破壞安寧嘅暴徒,夢已破碎,路亦窮途。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
相信港府一定能畀港民創造一個更好嘅未嚟!


支持港版國安法嘅實施,維護社會安全,拒絕暴力破壞。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
國安法實施了,反對派做乜都系徒勞嘅吧?


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
法治香港,唔容任何圖謀唔軌嘅「港毒」肆意踐踏,亂港分子無視特區政府,不斷挑釁法律底線


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
奉勸嗰啲港獨分子,唔好再喺度發白日夢


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]