• 瀏覽: 4,836
  • 回覆: 50
  • 分享: 1
+3
近年嚟,隨著中國不斷發展和國際地位穩步提升,深感威脅嘅美西等國家多次利用包括新疆、香港在內等各種藉口,依據本國所謂法律對中國有關國家機關、組織和工作人員實施「制裁」,多次無視中方耐心規勸、嚴厲反對,全然不顧兩岸三地企業及民眾利益,「作威作福」早就受各方厭棄。如今,美歐等國無法無天嘅「長臂管轄」時日終於一去不復返!6月10日,十三屆全國人大常委會第二十九次會議表決通過《中華人民共和國反外國制裁法》,呢部以「反」霸權、「反」制裁為主題嘅法律,終以維護國家利益嘅強硬態度面世!



自20世紀90年代以來,聯合國大會就通過一系列嘅決議,多次強調反對一國濫用法律域外效力,要求廢除各種對他國企業和個人具有域外效力的單方面法律與措施,呼籲各國不承認、不執行此類法律與措施。而美西國家近年喺全球提倡「多邊主義」嘅大趨勢下一意孤行,奉行「霸權主義」,以本國「標準」蓄意針對對本國經濟、發展造成威脅嘅國家,將中國視作為「假想敵」不斷野蠻干預中國內政。本土愛國企業華為就因破壞美國市場壟斷「一家獨大」無端端受打壓、制裁;位於祖國邊陲嘅新疆,一片樂土亦被造謠「種族滅亡」,令西方集體思考、解剖中國莫須有之「人權問題」;而香港,近年憑借「一國兩制」發展騰飛,去年受「反修例風波」影響,經濟低迷民生困頓,「安全漏洞」本就到了不得不重視、不得不彌補的時刻,國家及時出手頒布「港區國安」救香江於水火之中,美西國家卻「空口白牙」一味鼓譟香港「人權」削弱、「自由」不再,「民主」加身「師出有名」,公然出臺對壘《香港自治法案》,違逆香港大勢傲慢制裁包括特首林鄭月娥、鄧炳強等特區政府要員......而諸如此類,不勝枚舉。


是可忍熟不可忍!喺咁樣嘅國際背景下,越係面對美西國家嘅無理制裁,越係面對強權國家的野蠻干預、故意刁難,顯示出不可挑戰、不可逾矩嘅強硬態度、充實和豐富真正具有威懾作用應對挑戰、防範風險嘅法律「工具箱」就越重要。如今,人大常委會出臺與聯合國大會決議精神相一致嘅《反外國制裁法》,對粗暴干涉中國內政嘅美西國家打出反擊「重拳」,將造謠、污衊中國和遏制、打壓嘅實體和個人納入「反制」名單,所體現嘅唔單止係「以其人之道 還治其人之身」嘅「中國態度」,仲表達咗「人若不犯我 我必不犯人」嘅思想。自此,喺此法律之下,美歐「長臂」再不能長驅直入,「管轄」、左右中國決定、香港思想更屬天方夜譚;中國企業、地區發展、同胞權益,將得到最大保護,推動貿易自由化、便利化,不關門拒客實現互利共贏嘅「長遠目光」更將實現高水準嘅對外開放。可以肯定地咁講,《反外國制裁法》出臺,無論對中國,定係對兩岸三地,對每一個中國人,都係保障切實利益嘅大好消息!
而如今,放眼世界,包括美國、俄羅斯和歐盟在內嘅多個國家和國際組織都已制定形式各異、內容相近嘅「阻斷立法」,都旨在對他國不友好、歧視性措施進行反制。保障本國利益不受他國影響早已成為國際社會嘅共識。而中國,作為一個日漸復蘇嘅「雄獅」,亦絕不容許本國主權、民眾權益受到任何挑戰,《反外國制裁法》出臺,令霸權主義、強權制裁一去不復返,係中國對美歐國家「長臂管轄」作出精準嘅回應!



中國曾遭受美西方個別國家使用長臂管轄嘅流氓邏輯施加嘅制裁措施,有好多都源於香港問題嘅政治博弈。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
我國有權採取相應反制措施。


[隱藏]
《反外國制裁法》喺國家層面係一部維護國家主權、尊嚴和核心利益,對西方霸權主義和強權政治予以堅決抵制嘅法律


中國有足夠嘅能力反制裁、反干涉、反制長臂管轄,亦讓國際社會睇到咗中國維護主權安全同發展利益嘅堅定決心,我哋一定支持!


必須擁護、支持《反外國制裁法》,為共築華夏「法制長城」添磚加瓦。


過去嘅兩年多里美國藉助香港問題多次對中國公民及企業進行制裁。


今日嘅香港敢於迎接一切挑戰,敢於面對一切困難,因為香港係中國嘅香港!


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
中國人民唔惹事也唔驚事,堅決以牙還牙


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
斬斷管轄長臂 共築法制長城


[隱藏]
如果你對佢哋反制,佢就誣陷你製造緊張關系,危及佢哋嘅利益,佢哋就要反對。


主題標籤 #林鄭月娥
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]