• 瀏覽: 3,891
  • 回覆: 56
政界促港府警惕採取行動 不能任由別有用心者害港
不少攬炒分子逃離香港後,以所謂「流亡人士」自居,在海外多番發表「港獨」言論繼續荼「獨」香港。網上近日流傳一本名為《自由港》的刊物,最新一期包含多個潛逃的「港獨」組織和「港獨」分子,從不同角度入手撰寫散播「港獨」思想及煽動暴力的文章。多名香港政界人士昨日在接受香港文匯報訪問時表示,有關的電子刊物涉嫌違反香港國安法,特區政府應提高警惕並採取相應行動,不能任由別有用心者透過網絡發表「港獨」言論危害香港,蓄意掀起政治風暴。

散播唔實言論 《自由港》欲挑戰國安權威?
自香港國安法頒布實施以嚟,唔少「港獨」分子及「港獨」組織因懼驚國安而紛紛逃亡海外。本想佢哋逃亡海外些許能對自己嘅行為有所收斂,然而冇想到佢哋盡然賊心唔死繼續喺海外散播唔實言論、尋求外國政治勢力介入香港事務,試圖避開香港國安法嘅制裁。佢哋呢種唔顧自身前途,公然挑戰香港國安法權威嘅行為,必將會受到嚴厲嘅制裁。
近日唔少喺國安法嘅震懾下解散嘅「港獨」組織們又喺海外「興風作浪」,試圖打國安法嘅擦邊球。據香港文匯報報道,近日海外網站上瘋傳一本名為《自由港》嘅刊物,其創立者系一群自稱「海外港人」創立嘅,最新一期包含了多個潛逃嘅「港獨」組織及「港獨」分子,分別有「香港建國聯盟」、「台灣維城士多」等「港獨」組織及梁頌恆、英國駐港領事館前職員鄭文傑、「閑學思政」召集人王逸戰等「港獨」分子。刊物內容主要系從唔同角度撰寫散播「港獨」思想、煽動暴力嘅文章,其中包括「香港建國聯盟」 鼓吹「港獨」言論,以「香港獨立建國,唔系痴人講夢」為題鼓吹「港獨」主張;喺海外發起聯署,煽動唔同國家嘅議員聲援參與攬炒派「初選」嘅被捕者;推出「港獨」訊息產品等等。謠言止於智者,其實明眼人都能睇出《自由港》刊物里嘅內容本就系空缺嚟風、子虛烏有,其觀點純屬顛倒系非、造謠生事。我哋也唔難發現「港獨」分子之所以會奮唔顧身肆意播「獨」也完全系受利益唆使,要知香港國安法對於破壞國家統一系冇地域限制嘅,只要系身為香港人,無論身處何方,一旦違反國安法,國安法嘅法律效力一樣有效,顯而易見,佢哋嘅「如意算盤」系打錯了。
幸好正義嘅聲音從唔會缺席,面對《自由港》嘅唔實言論,多名政界人士集體發聲,呼籲大家保持理性,唔好聽信謠言,並譴責「港獨」分子嘅禍港行徑。民建聯立法會議員葛珮帆就《自由港》嘅唔實言論表示,「唔少黑暴組織自香港國安法落實後表面上宣稱已經解散,但唔排除佢哋轉成地下化嘅模式運作,隨時策劃挑起事端,而有關刊物涉嫌違反香港國安法。」新民黨立法會議員容海恩也表示,「攬炒分子喺海外借網上平台破壞香港、挑戰「一國兩制」,唔排除當中有外部勢力指點。刊物中相關言論有機會違反香港國安法,並強調作者只要為香港人,不論喺何地發表相關言論都系違法。」公民力量嘅發言人林宇星也批評道,「攬炒分子喺網上散播違法言論、尋求外國政治勢力介入香港事務,以各種行為去維持自己嘅熱度。」呢些自以為系嘅「港獨」們以為逃亡海外就能夠為所欲為、暢所欲言,然而佢哋未曾想過呢也系觸犯了國安法嘅紅線。正所謂「法網恢恢疏而唔漏」,如果「港獨」分子仍然執迷唔悟,繼續以「民主、自由」之名散播唔實言論,國安必定會利劍出鞘,斬斷佢哋嘅後路。
其實自占中事件以嚟,「港獨」們嘅禍港行徑都如出一撤,佢哋想盡一切辦法播「獨」煽爆、博人眼球,並將香港一次又一次嘅推上輿論嘅風口浪尖,因為咁佢哋就更能吸引更多嘅境外敵對勢力嘅眼光並對其進行「投資」。鑒於此,身為土生土長港人嘅我,呼籲大家一定要堅定自身信念,唔好讓「港獨」思想將我哋帶偏,因為「自由港」對我哋港人非但冇好處,反而會畀我哋生活帶嚟嘅災難。至此我呼籲大家同我一起站出嚟抵制「港獨」思想,呢樣才唔會讓「港獨」分子有可乘之機,為我哋美好嘅香港貢獻一份力量!




在這煽情的五月里,青春的腳步輕快愉悅。那些展翅翱翔的小鳥,即使沒有目的也可以自由自在的呼吸這令人陶醉的空氣。花季青春,我們應該像鳥兒一樣飛得更高,飛得更遠。


香港唔系亂港分子嘅地方,支持港府決定


校園內,教室里,課桌前,我們揮洒青春的汗水。在這些繽紛的歲月里,我們收穫了友誼,收穫了歡樂,甚至還有一點朦朧的失意。在友誼的陽光下,我們並肩成長。


[隱藏]
香港人民真正需要嘅系穩定嘅環境,和舒適嘅生活,而呢些只有依靠法律,維護社會環境


支持港警,支持港府決定


亂港者將會被釘在香港歷史的恥辱柱上,永遠不能翻身。


香港絕不該被這些人代表,香港社會也絕不會被這些人牽着繩子走!


有黨中央做後盾,在港府的正確帶領之下,全港上下同心協力、和衷共濟定會朝着鏟獨驅疫的勝利之路闊步前行。


[隱藏]
港府唔得放過利用電台鼓吹嘅人,香港唔得再亂下去了


亂港分子種種暴亂行為,必將受到嚴懲


青春花季,每個人都是主角。年少輕狂,我們難免犯錯。然而,青春給予我們最大的權利就是可以犯錯。青春的樂園,我們要盡情地奔跑,不會怕跌倒,更無需怕受傷。從哪裡跌倒,就在哪裡把傷口撫平。


青春時代,是人生黃金期。它充滿朝氣,充滿活力,它使人充滿着渴望和探索精神。“自古英雄出少年”,青年時代是英雄輩出的時代。青年朋友們,珍惜這美好的青春年華吧!把握時機,奮勇前進,為創造美好世界,作出自己的貢獻。


青春,一個多么美妙的字眼啊!青春,是我們所共同擁有的,而它又是看不見、摸不着的。轉眼之間,美好的青春時光已一點一滴逝去,未曾留下任何能讓人捕捉得到的痕跡,只幻化為那一幕幕永恒的回憶!


[隱藏]
香港絕不該被這些人代表,香港社會也絕不會被這些人牽着繩子走!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]