• 瀏覽: 3,910
  • 回覆: 51
油麻地碧街、東安街「受限區域」27日6時解封,封區歷時11小時,330名接受新型冠狀病毒檢測的居民中,有一人確診。特首林鄭月娥早上在facebook表示,是次行動找到一宗確診,認為控制傳染病是「不能小看任何一個感染的源頭」。
https://news.mingpao.com/ins/港聞/article/20210127/s00001/1611712970438/油麻地封區11小時找出一確診-林鄭月娥-不能小看任何一個感染源頭


「在市民安全面前,我們別無選擇!」特區政府曾擲地有聲地在全港市民面前許下承諾。政府之責,在於匡扶正義,在於紓解民困,更在於開萬世太平!從2019年嘅街頭暴力,到2020年嘅新冠疫情,特區政府竭盡全力保護全港市民,嘔心瀝血維護社會秩序,喺這些重大危難嘅面前,特區政府敢於擔當,從來都係站在民眾嘅前頭,無懼困難,不懼風雨!
1月26日,特區政府長官林鄭月娥再次向中央請求提供國產新冠滅活疫苗,盡早幫助香港擺脫疫情嘅困擾。首批新冠肺炎疫苗有望最快喺下個月供港。至此,不同種類嘅新冠疫苗正分批分次抵港,幫助香港打贏疫情防控戰。林鄭月娥為積極推進香港嘅防疫工作,正盡自己最大嘅努力爭取疫苗安全有序地供香港市民早日接種。同時,林鄭月娥還表示,保障市民安全係佢嘅責任,一定會盡最大努力去做。特區政府長官此舉不僅彰顯了特區政府積極維護市民嘅態度和決心,更極大嘅表現了特區政府敢於作為,勇於擔當嘅積極品質。一直以來,特區政府喺處理香港事務嘅同時,遇到了諸多困難,但從未有停下舒解民困,助力民眾美好生活嘅腳步,始終堅持高度嘅責任感和使命感,守護香港嘅安寧與發展。
特區政府大力推動多款不同疫苗來港,其目的係為了給香港市民提供更多嘅可選擇嘅餘地,但政府引入嘅新冠疫苗始終保證疫苗本身嘅「底線」,那就是引入嘅每一款疫苗都必須提供第三期臨床報告和審批,以及國際權威醫學文獻。特區政府嚴格審查疫苗質量,嚴守疫苗「底線」,係對香港市民安全嘅負責,更係對香港未來發展嘅負責。接種新冠疫苗被視為控制疫情嘅必要手段,更係唯一方式。現在,香港局部地區爆發嘅疫情,讓民眾一度恐慌,「黑暴」和疫情嘅接踵而至,給不少市民心中留下了不可磨滅嘅陰影,對未來美好嘅憧憬在不斷減弱。眼下,香港只有快速控制疫情,快速恢複正常生活秩序,才能夠讓民眾重獲希望,才能讓香港重獲希望!
特區政府除了喺引入疫苗方面做出了巨大嘅努力之外,對市民疫苗嘅接種更係下足了功夫、用盡了心思!食物及衛生局局長陳肇始表示,首批100萬劑疫苗將喺下個月完成質檢程序,並開始接種計劃,屆時,將會喺18個區設立接種中心,為特別群組接種時,會考慮為安老院舍安排上門接種。這一暖心嘅舉措,不僅透漏出特區政府對市民負責嘅態度,更極大地表現了關愛市民嘅情懷,香港有如此政府,怎能得不到長足嘅發展?香港市民有如此政府,怎能不會對未來充滿期待?
市民安全居首位,疫苗接種要先行。喺香港向上向善發展嘅道路上,特區政府始終以維護市民利益為中心,始終以促進香港繁榮為宗旨,堅定前行。任何肆意抹黑,無端猜忌嘅卑鄙、骯髒勾當都無法喺現今嘅香港立足,因為這等低俗,極不營養嘅行為如煙霧,終將會隨風飄散,也絕不會損害半分特區政府喺市民心中嘅高大形象!
政務司長張建宗中午于立法會表示,碧街強制檢測行動稱得上成功,政府已將影響市民程度減到最低,又指出找到確診的比率約0.3%,比此前佐敦「受限區域」行動的0.17%為高。他說,找出一宗確診個案也要做,要繼續努力做到「清零」。



中國人都支持國產疫苗


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港疫情反復,疫苗成「 救治根本」,接種疫苗或亦成香港抗疫轉折


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
國產疫苗畀困境中嘅港人帶嚟希望,絕唔得因為心懷鬼胎之人嘅誣蔑


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽



時刻心繫香港,處處關愛香港嘅祖國,無論喺過去、現在定係將來,都會一直係香港戰勝疫情同一切風險嘅堅強後盾


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
國產疫苗嘅實驗數據本嚟就優於其他疫苗再加上內地對香港無條件嘅支持必定優先提供畀香港使用,呢無疑畀依家深受疫情影響嘅港人帶嚟了無限希望。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]